لوگو eFootball™ 2024

eFootball™ 2024

5
تصاویر eFootball™ 2024تصاویر eFootball™ 2024تصاویر eFootball™ 2024تصاویر eFootball™ 2024تصاویر eFootball™ 2024تصاویر eFootball™ 2024تصاویر eFootball™ 2024تصاویر eFootball™ 2024

توضیحات

■ "eFootball™" - تکاملی از "PES"

این یک دوره کاملاً جدید از فوتبال دیجیتال است: "PES" اکنون به "eFootball™" تبدیل شده است! و اکنون می توانید نسل بعدی بازی های فوتبال را با "eFootball™" تجربه کنید!


[روش های بازی]

■ تیم رویایی خود را بسازید

به غیر از باشگاه های بارسلونا، منچستریونایتد، اف سی بایرن مونیخ، آث میلان، اینترناسیونال میلانو، و دیگر قدرت های فوتبال اروپا، می توانید تیم خود را با جدیدترین لباس ها و نشان های تیم های ملی و همچنین تیم های باشگاهی از آمریکای جنوبی، J. .لیگ، و در سراسر جهان!


■ بازیکنان را امضا کنید

پس از ایجاد تیم خود، زمان آن رسیده است که برخی از ثبت نام ها را وارد کنید! از سوپراستارهای فعلی گرفته تا اسطوره های فوتبال، بازیکنان را امضا کنید و تیم خود را به ارتفاعات جدید ببرید!


・ لیست بازیکنان ویژه

در اینجا می‌توانید بازیکنان خاصی مانند بازیکنان برجسته از مسابقات واقعی، بازیکنان لیگ‌های ویژه و اسطوره‌های بازی را امضا کنید!


・ لیست بازیکنان استاندارد

در اینجا می توانید بازیکنان مورد علاقه خود را انتخاب کرده و امضا کنید. همچنین می توانید از توابع مرتب سازی و فیلتر برای محدود کردن جستجوی خود استفاده کنید.


· فهرست مدیر

در اینجا می‌توانید با مدیرانی که در انواع رویکردهای تاکتیکی با وابستگی‌های مختلف مربیگری ماهر هستند، قرارداد ببندید.


■ بازی مسابقات

هنگامی که تیمی را با بازیکنان مورد علاقه خود ساختید، وقت آن است که آنها را به میدان ببرید.

از آزمایش مهارت‌های خود در برابر هوش مصنوعی گرفته تا رقابت برای کسب رتبه در مسابقات آنلاین، از eFootball™ هر طور که دوست دارید لذت ببرید!


・ مهارت های خود را در مسابقات VS AI تقویت کنید

رویدادهای مختلفی وجود دارد که با تقویم فوتبال دنیای واقعی منطبق است، از جمله یک رویداد "شروع کننده" برای کسانی که به تازگی شروع به کار کرده اند، و همچنین رویدادهایی که می توانید در آن با تیم هایی از لیگ های سطح بالا بازی کنید. یک تیم رویایی بسازید که متناسب با مضامین رویدادها باشد و در آن شرکت کنید!


・ قدرت خود را در مسابقات کاربر آزمایش کنید

از رقابت بلادرنگ با "لیگ eFootball™" مستقر در بخش و طیف گسترده ای از رویدادهای هفتگی لذت ببرید. آیا می توانید تیم رویایی خود را به قله بخش 1 ببرید؟


・ حداکثر 3 در مقابل 3 بازی با دوستان

از ویژگی Friend Match برای بازی با دوستان خود استفاده کنید. رنگ واقعی تیم توسعه یافته خود را به آنها نشان دهید!

مسابقات تعاونی تا 3 در مقابل 3 نیز موجود است. با دوستان خود دور هم جمع شوید و از فعالیت های داغ فوتبال لذت ببرید!


■ توسعه بازیکن

بسته به نوع بازیکن، بازیکنان امضا شده را می توان بیشتر توسعه داد.

بازیکنان خود را با بازی کردن آنها در مسابقات و با استفاده از "برنامه های آموزشی سطح" که می توانید به عنوان جوایز رویداد دریافت کنید، ارتقا دهید. هنگامی که بازیکنان شما به سطح بالاتری رسیدند، می توانید از "امتیازهای پیشرفت" موجود برای توسعه بیشتر توانایی های آنها استفاده کنید. امتیازهای پیشرفت را به دسته‌های خاصی مانند "تیراندازی"، "دریبلینگ" یا "دفاع" اختصاص دهید و آمار بازیکنان مربوطه افزایش می‌یابد.

اگر مطمئن نیستید که بازیکنان خود را در کدام دسته توسعه دهید، می توانید از عملکرد [Auto-Allocate] نیز استفاده کنید تا امتیازهای پیشرفت به طور خودکار برای شما تخصیص داده شود.

بازیکنان خود را دقیقاً مطابق میل خود توسعه دهید!


*کاربرانی که در بلژیک زندگی می کنند به جعبه های غارتی که به عنوان پرداخت به سکه های eFootball™ نیاز دارند دسترسی نخواهند داشت.


[برای آخرین اخبار]

ویژگی‌های جدید، حالت‌ها، رویدادها و بهبودهای گیم‌پلی به‌طور مداوم اجرا خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر، به وب سایت رسمی eFootball™ مراجعه کنید.


[دانلود بازی]

برای دانلود و نصب eFootball™ 2024 تقریباً 2.4 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان لازم است.

لطفاً قبل از شروع دانلود مطمئن شوید که فضای خالی کافی دارید.

همچنین توصیه می کنیم برای دانلود بازی پایه و هر یک از به روز رسانی های آن از اتصال Wi-Fi استفاده کنید.


[اتصال آنلاین]

برای بازی eFootball™ 2024 به اتصال اینترنت نیاز است. همچنین اکیداً توصیه می‌کنیم با یک اتصال پایدار بازی کنید تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از بازی خواهید برد.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

KONAMI