لوگو E-teach

E-teach

4.2
تصاویر E-teachتصاویر E-teachتصاویر E-teachتصاویر E-teachتصاویر E-teach

توضیحات

اپلیکیشن e-teach یک سامانه آموزشی است که با شبیه سازی یک کلاس حضوری آموزش زبان انگلیسی، کاربر را در فضای کلاس قرار داده و با تکیه بر روشی خلاق، موثر و کاربردی با تمرکز بر ترجمه زبان مادری، یادگیری زبان انگلیسی را با بیانی ساده و مفرح فراهم می سازد. آموزش آنلاین در e-teach با هزینه ای بسیار کمتر از کلاس های حضوری، امکان استفاده از تمام قابلیت های یک آموزشگاه زبان انگلیسی را در هر کجا و هر زمان به کاربر می دهد.

اپلیکیشن E-Teach بر مبنای روش منحصر به فرد استاد مهران میرزایی مدرس زبان انگلیسی که از بیش از 20 سال روشی مخصوص به خود برای آموزش موثر زبان انگلیسی ابداع نمود، طراحی و توسعه یافته است.

این روش آموزش به گونه ای ابداع شده است که به زبان آموز برای ساختن جملات و برقراری ارتباط، اعتماد به نفس (self confidence) و سرعت عمل (Speed) می دهد.

بخش اصلی آموزش زبان در e-teach از طریق فایل های صوتی می باشد که توسط استاد میرزایی در قالب جلسات مختلف با موضوعات کاربردی در سطوح مختلف در سه ترم تدوین شده است.

اپلیکیشن E-teach شامل سه ترم مقدماتی، پیشترفته 1 و پیشرفته 2 می باشد و در فازهای بعدی محتوای درسی موضوعات خاص در موقعیت های مختلف به اپلیکیشن اضافه خواهد شد. همچنین بنا به درخواست علاقه مندان، در حال طراحی بخشی برای تقویت مهارت شنیداری بوده که در نسخه های بعدی اپلیکیشن قرار داده می شود.


تغییرات نسخه اخیر

در این نسخه امكانات جدیدی از جمله بخش تماس با ما و اعلامیه به اپ E-teach اضافه شده و بخش پنل آموزشی و صفحه ورود و پنجره های دیالوگ بهینه سازی شده اند. همچنین در بخش پروفایل تغییراتی به منظور استفاده راحتتر انجام شده است.


توسعه دهنده

E-teach