لوگو Driving Zone: Germany ++

Driving Zone: Germany ++

تصاویر Driving Zone: Germany ++تصاویر Driving Zone: Germany ++تصاویر Driving Zone: Germany ++تصاویر Driving Zone: Germany ++تصاویر Driving Zone: Germany ++

توضیحات

امکانات و ویژگی‌های نسخه آنلاک‌شده:

✅IAP (InAppPurchases) ↪️ روی خرید و سپس لغو کلیک کنید

✅بازی سرگرم کننده ✨

Driving Zone: آلمان - شبیه ساز مسابقه خیابانی بر روی خودروهای تولید شده در آلمان.


در این بازی خودروهای سازندگان آلمانی ارائه شده است: از خودروهای کلاسیک شهری گرفته تا خودروهای اسپرت مدرن قدرتمند و خودروهای لوکس. هر ماشین در بازی مشخصات فنی و صدای موتور مخصوص به خود را دارد. بدنه و داشبورد با جزئیات خوب جلوه حضور کامل و واقع گرایی را ایجاد می کند.


بازی چهار مسیر منحصر به فرد با شرایط آب و هوایی مختلف ارائه می دهد. می‌توانید در بزرگراه‌های پرسرعت رانندگی کنید یا در شهر آلمانی که در شب بسیار زیباست، سوار شوید. اگر یک مسابقه دهنده واقعی هستید، باید در مسیر زمستانی با جاده یخی خطرناک رانندگی کنید. می توانید زمان شروع روز را انتخاب کنید که به صورت پویا تغییر می کند.


موتور را روشن کنید، گاز را فشار دهید و در اسرع وقت تعقیب کنید. با سبقت گرفتن از ماشین های ترافیکی امتیاز کسب کنید، برای باز کردن وسایل نقلیه جدید، حالت ها و سایر ویژگی های بازی به آنها نیاز دارید.


این شبیه ساز مسابقه به شما این امکان را می دهد که سبک رانندگی را انتخاب کنید که می تواند آرام و ایمن یا بسیار مسابقه ای باشد. فراوانی تنظیمات به شما اجازه می دهد تا سطحی از واقع گرایی فیزیک خودرو را از بازی های بازی و ساده تا واقعی ترین آن ها را سفارشی کنید، مانند شبیه ساز مسابقه دشوار که در آن باید مهارت های رانندگی خود را نشان دهید.


ویدیوهای گیم پلی خود را ضبط کنید و با سرویس Everyplay با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. می‌توانید با استفاده از دوربین و میکروفون دستگاهتان، ویدیوهای ضبط‌شده را ویرایش کنید و روی آن‌ها نظر دهید.


امکانات:



  • گرافیک مدرن زیبا.

  • فیزیک واقعی ماشین؛

  • تغییر زمان روز در زمان واقعی.

  • خودروهای آلمانی با مدل کیفی؛

  • 4 مسیر با شرایط آب و هوایی مختلف.

  • دید اول شخص / دوربین داخلی.


هشدار! این بازی کاملاً واقع گرایانه است، اما برای آموزش مسابقه خیابانی به شما طراحی نشده است. هنگام رانندگی با ماشین واقعی مراقب و مسئولیت پذیر باشید. از رانندگی مجازی در ترافیک سنگین خودرو لذت ببرید، اما لطفا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید و در جاده های واقعی مراقب باشید.


تغییرات نسخه اخیر

<p>-</p>


توسعه دهنده

Alexander Sivatsky