لوگو Dragon City - Breed & Battle ++

Dragon City - Breed & Battle ++

تصاویر Dragon City - Breed & Battle ++تصاویر Dragon City - Breed & Battle ++تصاویر Dragon City - Breed & Battle ++تصاویر Dragon City - Breed & Battle ++تصاویر Dragon City - Breed & Battle ++تصاویر Dragon City - Breed & Battle ++تصاویر Dragon City - Breed & Battle ++تصاویر Dragon City - Breed & Battle ++تصاویر Dragon City - Breed & Battle ++تصاویر Dragon City - Breed & Battle ++

توضیحات

در بازی Dragon City Mobile برای آیفون شما کنترل شهری پر از اژدها را در دست دارید و برای انجام کارهای مختلف می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. اژدها‌یان در این بازی پیشرفت می‌کنند و بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند و برای بازی کردن شما باید یکی از دو حالت رقابتی و انجام ماموریت‌ها را انتخاب کنید و شروع به بازی کنید اگر بازی رقابتی را انتخاب کنید، می‌توانید به صورت آنلاین با افراد مختلف دنیا بازی کنید، اما در حالت ماموریتی باید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید و کسب امتیاز کنید و بازی را گسترش دهید.


امکانات و ویژگی‌های Dragon City Mobile:


• بیش از 1000 نوع اژدها

• آنلاک کردن انواع اژدها با پیشروی در مراحل

• شخصی سازی ظاهر اژدهایان

• احضار اژدها از شهرهای مختلف و تست مهارت آن‌ها

• بازی به دو صورت رقابتی و ماموریتی

• افزایش قدرت با جمع آوری Orbs

• معامله و شرکت در ایونت‌های مختلف


این بازی بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده و این خود نشان دهنده میزان محبوبیت آن برای کاربران آیفون است. با این اندازه از محبوبیت مطمئنا نباید این تجربه را از دست دهید. پس همین حالا نسخه iOS بازی Dragon City Mobile را بدون نیاز به اپل آیدی از آی‌اپس نصب کنید و از گیم پلی اعتیاد آور آن لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر

-Battles can leave Dragon City a bit disorderly, but we've got it covered. This update includes some polishing to keep everything tidy and running smoothly.


توسعه دهنده

Socialpoint