لوگو Dog Training & Clicker by Dogo

Dog Training & Clicker by Dogo

تصاویر Dog Training & Clicker by Dogoتصاویر Dog Training & Clicker by Dogoتصاویر Dog Training & Clicker by Dogoتصاویر Dog Training & Clicker by Dogoتصاویر Dog Training & Clicker by Dogoتصاویر Dog Training & Clicker by Dogoتصاویر Dog Training & Clicker by Dogoتصاویر Dog Training & Clicker by Dogoتصاویر Dog Training & Clicker by Dogoتصاویر Dog Training & Clicker by Dogo

توضیحات

اگر شما هم دوست دارید به سگ خود آموزش دهید و او را تعلیم و تربیت کنید، قطعا برنامه‌ی Dog Training & Clicker by Dogo می‌تواند بسیار کمک کند. بیش از 100 تمرین و بازی که سگ‌تان را سرگرم می‌کند. در این برنامه شما با پلی کردن صدای کلیکر می‌توانید با سگ خود ارتباط برقرار کنید و او را آموزش دهید، اگر پت شما ناشنوا است، می‌توانید به جای صدای کلیکر از نور چراغ قوه استفاده کنید.


امکانات و ویژگی‌های برنامه‌ی Dog Training & Clicker by Dogo:


• بیش از 100 بازی و آموزش

• دریافت فیدبک از متخصصان

• ارتباط با مربیان تخصصی

• به اشتراک گذاری تصاویر سگ خود

• شرکت در چالش‌های هفتگی


در این برنامه می‌توانید از متخصصین این حوزه فیدبک بگیرید، برای این کار کافیست ویدیویی از سگ خود بگیرید و آن را برای مربیان این اپلیکیشن ارسال کنید. اگر شما هم دوست دارید به سگ خود آموزش دهید، ما دانلود برنامه‌ی Dog Training & Clicker by Dogo برای آیفون را پیشنهاد می‌کنیم. این نرم افزار حرفه‌ای قطعا به شما کمک می‌کند تا به خوبی در این مسیر قدم بردارید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Dogo App UG