لوگو Disney Heroes: Battle Mode ++

Disney Heroes: Battle Mode ++

تصاویر Disney Heroes: Battle Mode ++تصاویر Disney Heroes: Battle Mode ++تصاویر Disney Heroes: Battle Mode ++تصاویر Disney Heroes: Battle Mode ++تصاویر Disney Heroes: Battle Mode ++تصاویر Disney Heroes: Battle Mode ++

توضیحات

?هک فیوچر?

✅انرژی نامحدود


به نبرد بپیوندید و 100+ قهرمان را در این RPG پر اکشن با بازی قهرمانان دیزنی و پیکسار از The Incredibles، Wreck-It Ralph، Toy Story، Zootopia و غیره جمع آوری کنید!


به شهر دیجیتال خوش آمدید... و تا می توانید از آن لذت ببرید. بهترین تیم ها را برای این کار دور هم جمع کنید، تجهیزات قدرتمندی را تجهیز کنید، به علاوه با شانس های باورنکردنی مبارزه کنید تا قهرمانان همکار خود را نجات دهید.


فقط شما می توانید روز را برنده شوید! بدون نیاز به شنل


• با بیش از 100 قهرمان دیزنی و پیکسار، از جمله Incredibles، Wreck-It Ralph، Buzz Lightyear، Captain Jack Sparrow، Judy Hopps، WALL•E، Mike Wazowski و غیره، جمع آوری و نبرد کنید!

• برای مأموریت‌ها، کمپین‌های ویژه، به‌علاوه موارد دیگر، تیم شوید

• شخصیت های خود را با توانایی ها و تجهیزات حماسی ارتقا دهید

• دنیای دیجیتال جدید را کاوش کنید و قهرمانان دیگر خود را نجات دهید!


شما می توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود و بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید که به شما امکان می دهد با استفاده از ارز مجازی نیز بازی کنید که با پیشرفت در بازی یا پرداخت با پول واقعی می توانید آن را به دست آورید. خرید ارز مجازی با استفاده از پول واقعی با استفاده از کارت اعتباری یا سایر روش‌های پرداخت مرتبط با حساب شما، زمانی که رمز عبور حساب iTunes خود را وارد می‌کنید، انجام می‌شود. از شما خواسته نمی شود که شماره کارت اعتباری یا پین خود را دوباره وارد کنید. هنگامی که رمز عبور حساب iTunes شما وارد شد، حساب شما به مدت 15 دقیقه امکان خرید درون برنامه ای را می دهد. برای محدود کردن یا غیرفعال کردن خریدهای درون برنامه ای، می توانید تنظیمات دستگاه خود را تغییر دهید.

این بازی حاوی تبلیغاتی است که شما را به یک سایت شخص ثالث هدایت می کند. می‌توانید استفاده از شناسه آگهی دستگاهتان را برای تبلیغات مبتنی بر علاقه در منوی تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. این گزینه را می توانید در تنظیمات -> حریم خصوصی -> تبلیغات پیدا کنید.

برخی از جنبه های این بازی نیاز به اتصال بازیکن به اینترنت دارد.


از سایت رسمی ما دیدن کنید: www.disneyheroesgame.com


شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی: http://perblue.com/disneyheroes/terms/


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

PerBlue Entertainment, Inc