لوگو Day R Premium

Day R Premium

تصاویر Day R Premiumتصاویر Day R Premiumتصاویر Day R Premiumتصاویر Day R Premiumتصاویر Day R Premium

توضیحات

آیا میتوانید در دنیایی که توسط بمب های اتم نابود شده زندگی کنید؟ با تمام تشعشعات، گرسنگی و بیماری های اطرافتان بجنگید و جان سالم به در ببرید؟ باید از کل کشور عبور کنید و خانواده خود را نجات دهید. کسی نمیداند که آیا آنها هنوز زنده اند یا توسط تشعشعات رادیواکتیو یا گرسنگی از پا درآمده اند. در این بازی شما در دوران پس از جنگ قرار گرفته اید، جنگی که میان ابر قدرت ها آغاز شده و بمب های هسته ای و رادیواکتیوها دنیا را به مرز نابودی کشانده اند و اشعه ها بسیاری از موجودات را به هیولا تبدیل کرده اند! شما نیز کشورتان را مانند یک بیابان متروکه بدون هیچ گونه آب و غذا خواهید دید که در آن بسیاری از انسان ها و حیوانات بر اثر تابش، گرسنگی و بیماری از پا در آمده اند و همه جا با جسد مرده حیوانات روبرو خواهید شد. راز آخرالزمان را کشف کنید و حافظه خود را در طول این سفر در سرزمین USSR در دهه 80 به دست آورید.

این بازی خیلی هم ساده و راحت نیست؛ زنده ماندن بعد از آخرالزمان و جنگی که رخ داده بسیار بسیار دشوار است. شما باید با زامبی ها و هیولاها بجنگید و همزمان بر تشنگی، گرسنگی، بیماری و جراحت بر اثر جنگیدن غلبه کنید و زنده بمانید.

از تمام منابعی که در طول بازی در اختیارتان قرار میگیرد به نحو احسنت استفاده کنید: اسلحه ها، لباس و وسایل حمل و نقل.

بقا در شرایط سخت:

وجود گرسنگی، زامبی ها و تشعشعات رادیواکتیو حتی یک ثانیه هم زمان استراحت به شما نخواهد داد.

دنیای واقع گرایانه:

نقشه عظیمی از اتحاد جماهیر شوروی و بیش از 2500 شهر و روستای مختلف در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما میتوانید در طول بازی حیوانات را شکار کنید ، اما مراقب باشید: حتی موش ها می توانند به شما آسیب جدی وارد کنند! طبیعت وحشی را تجربه کنید.

لوازم چند کاره، کسب مهارت های خارق العاده، صدها طرح خود ساخته و مقدار بسیار زیادی از مهمات از دیگر موارد داخل این بازی هستند که باید به آنها توجه کنید.

مردم و داستان های آنها:

ماموریت های جذاب و متحدانی مفید در این دنیای بازی

مهارت های خود را بهتر کنید.

مکانیکی، پزشکی، شیمی و سایر مهارت های کاربردی دیگر.

حالت تعاون و همکاری کاربران با یکدیگر:

حالت آنلاین با چت روم هایی برای گفتگوی کاربران، آیتم های خود را با دیگر کاربران عوض کنید و با یکدیگر به جنگ دشمنانتان بروید.

مزایای نسخه پریمیوم:



  • انبار مهمات در پناهگاه ها

  • مزایای قدرت انتخاب گسترده

  • بدون هیچ محدودیتی با سایر کاربران چت کنید

  • ارسال بسته ها بدون محدودیت

  • دسترسی به انواع و اقسام نقشه ها و نشانگرهای درون بازی

  • در اتحاد جماهیر شوروی پس از جنگ هسته ای زندگی کنید و سعی کنید در آن زنده بمانید. در برابر بیماری ها مقاومت کنید، و از گرسنگی و دشمنان داخل بازی فرار کنید. آنلاین بازی کنید و به همراه سایر کاربران دشمنانتان را شکست دهید.

    درون خانه های متروکه بگردید و سلاح های مورد نیازتان را پیدا کنید. تمام آن چیزی که از شیمی و فیزیک به یاد دارید را استفاده کنید و سعی کنید در این فضا زنده بمانید!

    قابلیت های این بازی:

  • امکان بقا در شرایط پیچیده و دشوار پسا جنگ اتمی

  • شبیه‌سازی واقع گرایانه داستان بازی

  • دارا بودن سطوح مختلف سختی

  • امکان پیاده‌سازی استراتژی برای بقا

  • توانایی جمع‌آوری منابع، شکار حیوانات و …



  • جنگ هیچگاه تغییر نمیکند. در سال 1985 اتحاد جماهیر شوروی توسط دشمنی ناشناخته از پا درآمد و از بین رفت. در طی تنها چند روز کل کشور به یک صحرا پر از تشعشعات رادیواکتیو بدل شد؛ خشونت، گرسنگی و بیماری بود که بر سر مردم این سرزمین میبارید. جایی میان جنگ با مرگ و دست پا زدن برای زندگی! باقی زنده ماندگان جنگ در پناهگاهی دور از این فضا منتظر شما هستند. در حالت آنلاین شما میتوانید با سایر بازیکنان همزمان بازی و برای زنده ماندن یکدیگر تلاش کنید.


تغییرات نسخه اخیر

Some bugs fixed


توسعه دهنده

TLT GEIMS, OOO