لوگو Darkness Trap: Purify Old Sins

Darkness Trap: Purify Old Sins

تصاویر Darkness Trap: Purify Old Sinsتصاویر Darkness Trap: Purify Old Sinsتصاویر Darkness Trap: Purify Old Sinsتصاویر Darkness Trap: Purify Old Sinsتصاویر Darkness Trap: Purify Old Sins

توضیحات

در اسارت تاریکی


با گرافیک جذاب!


آیا شما هم عاشق بازی ‌کردن هستید و نمی‌دونید چی نصب کنید؟ اگر شما هم یک گیمر حرقه‌ای هستید و می‌خواهید هر لحظه درگیر یک بازی چالش‌برانگیز باشید، Darkness Trap برای شما ساخته شده است!

بازی‌های بزرگ، مخصوصا برای iOS، یک شبه ساخته نمی‌شوند. تصور کنید در شهری نفرین شده با تعداد زیادی هیولا، سلاح‌ و جادویتان تنها هستید.


Darkness Trap: Purify Old Sins داستان یک دختر است که راه را گم کرده است و در شهری نفرین شده، پر از هیولاهای مختلف و بدون کمک، گیر افتاده و شما تنها کسی هستید که می‌توانید به او کمک کنید. در این بازی تاریک و وهم‌آلود با انواع دشمن و سلاح روبرو و آشنا می‌شوید. به جادو علاقه دارید؟ با جادو به دشمنان ضربه بزنید، از خود محافظت کنید و یا حتی راه را روشن کنید!


فضای وهم‌آلود این بازی از بازی‌های Souls-borne اقتباس شده است؛ با استفاده از دوربین سه بعدی می‌توانید به کاوش آن بپردازید. اگر iOS با iPadOS 13 یا بالاتر دارید، می‌توانید از کنترلر‌های PS4 و XBOX استفاده کنید.

منتظر چه هستید؟ همین حالا دانلود کنید و از بازی لذت ببرید!


تغییرات نسخه اخیر

Some bug fixes


توسعه دهنده

Alireza Loghmani