لوگو Daggerhood

Daggerhood

تصاویر Daggerhoodتصاویر Daggerhoodتصاویر Daggerhoodتصاویر Daggerhoodتصاویر Daggerhood

توضیحات

یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک کلاسیک که برای شما در آی اپس منتشر شده است.

خنجر خود را پرتاب کنید و منتظر بمانید تا به نقطه مورد نظرتان اصابت کند، سپس یکبار دیگر بر روی صفحه بزنید تا بتوانید تلپورت کنید!

این بازی داستان مردی است به نام وینسنت دگرهوود ( Vincent S. Daggerhood) است که مهارت خاصی در دزدی و سرقت دارد، سرعت عمل و حرکات دستانش به او کمک میکند تا دزد ماهری باشد و هرجا و هر چیزی که میخواهد را سرقت کند. دگرهود به خاطر سرعت عمل و استعداد زیادی که در این زمینه داشت بسیار معروف شده و بارها از دست قانون گریخته بود.

همه چیز داشت خوب پیش میرفت تا اینکه در یک روز نحس او توسط قانون دستگیر شد به خاطر جرم هایی که انجام داده بود در غارهای تاریک و سیاه زندانی شد. اما این اتفاق پایان ماجرای دگرهوود نبود بلکه تازه آغاز ماجرای این بازی هیجان انگیز است. دگرهوود تصمیم میگیرد تا از این جای جهنمی فرار کند و شما باید به او در این فرار کمک کنید.

شما نقش این شخصیت باید در غارهای طولانی از مسیرها و مکان های تنپ و تاریک عبور کرده و از دشمنان و خطراتی که شما را تهدید میکنند جان سالم به در ببرید! دگرهود تصمیم می گیرد تا برای انتقام، این بار و بعد از رهایی از این زندان، طلاهای پادشاه را بدزدد! او می تواند از قابلیت تلپورت (Teleport) استفاده کرده و به موقعیت های مختلف سفر کند. او همچنین با کمک خنجر معروفی که در اختیار دارد می تواند دشمنانش را نابود کند.

آیا آماده همراهی این شخصیت در نبردش با قانون هستید؟ 100 مرحله را در گوشی ایفون خود باید با دگرهوود طی کنید و هر بار تمام تلاش خود را برای فرار از دست قانون و به سرقت بردن اموال مورد نظرتان انجام دهید.

قابلیت های این بازی:

سفر به 5 دنیای متفاوت و بازی در بیش از 100 مرحله

وجود 5 رئیس بزرگ

طراحی ها و گرافیک پیکسلی و کلاسیک مانند 16 بیتی

صداگذاری جذاب

چالش های جذاب و متفاوت در هر مرحله

قابلیت جمع آوری طلا و امتیاز در هر مرحله

سبک آرکید با گیم پلی اکشن Quick-fire platformer

خط داستانی جذاب و سرگرم کننده


شما میتونید با خرید اشتراک آی‌اپس این بازی $2.99 دلاری را به صورت کاملا رایگان روی گوشی آیفون خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر

-Removed Playond stuff


-Minor fixes


توسعه دهنده

Crescent Moon Games