لوگو Critical Ops: Online PvP FPS ++

Critical Ops: Online PvP FPS ++

تصاویر Critical Ops: Online PvP FPS ++تصاویر Critical Ops: Online PvP FPS ++تصاویر Critical Ops: Online PvP FPS ++تصاویر Critical Ops: Online PvP FPS ++تصاویر Critical Ops: Online PvP FPS ++تصاویر Critical Ops: Online PvP FPS ++تصاویر Critical Ops: Online PvP FPS ++تصاویر Critical Ops: Online PvP FPS ++تصاویر Critical Ops: Online PvP FPS ++تصاویر Critical Ops: Online PvP FPS ++

توضیحات

امکانات و ویژگی‌های نسخه آنلاک‌شده:

✅منو MOD

✅ESP

✅جعبه ESP

✅هدف بهتر

✅قابلیت شلیک از طریق دیوارها

✅آنتی بان بهتر


Critical Ops یک بازی سه بعدی مولتی پلیر FPS است و به صورت تیراندازی اول شخص (First Shooter) طراحی شده. در این گیم پلی شما باید با تیم خود به صورت آنلاین به تیم مقابل حمله کنید و آن‍ها را با سلاح‌های مختلف و کشنده‌ای که دارید از بین ببرید و نابود کنید. در واقع نتیجه‌ی بازی به مهارت و استراتژی که پیاده سازی می‌کنید بستگی دارد پس سعی کنید که دقت و سرعت عمل خود را بالا ببرید. یکی از ویژگی‌های Critical Ops، امکان ساخت قبیله خود است و یا حتی این امکان را دارید که به Clan فرد دیگری بپیوندید.


Defuse

در این حالت شما دو Team با دو هدف هستید. یعنی یک تیم باید بمبی را جاسازی کند و گروه دیگر بایستی بمبی که وجود دارد را خنثی کند.

Team Deathmatch

در این حالت دو تیم در مقابل یکدیگر قرار دارند و باید در زمان تعیین شده تا جایی که می‌توانند همدیگر را بکشند و از بین ببرند.

Gun Game

در این مود از بازی دو تیم علیه یکدیگرند و باید با سلاح‌هایی که دارند و یا پیدا می‌کنند، باید گروه مقابل را نابود کنند.

Quick Games

شما در این حالت این امکان را دارید که تمامی مودهای بازی که وجود دارند و در دسترس هستند را بازی کنید.

Ranked Games

در این مود در رقابتی که شرکت می‌کنید، باید سعی کنید امتیاز بالایی به دست آورید تا به صدر جدول برسید.

Custom Games

یکی از حالت‌های کلاسیک است که شما این امکان را دارید که به یک Room جوین شوید یا رومی را تشکیل دهید و شروع به بازی کنید.


اگر به سبک بازی‌های اکشن و تیراندازی علاقه‌مندید، ما دانلود Critical Ops: Online PvP FPS برای آیفون را به شما پیشنهاد می‌دهیم با نصب این گیم بدون نیاز به اپل آیدی از آی‌اپس، مهارت و سرعت عمل خود را بالا ببرید و با دقت بیشتری به حریفتان تیراندازی کنید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Critical Force Oy