لوگو Cooking Craze- Restaurant Game

Cooking Craze- Restaurant Game

5
تصاویر Cooking Craze- Restaurant Gameتصاویر Cooking Craze- Restaurant Gameتصاویر Cooking Craze- Restaurant Gameتصاویر Cooking Craze- Restaurant Gameتصاویر Cooking Craze- Restaurant Game

توضیحات

آشپزی کنید و سرگرم شوید.

در بازی Cooking Craze شما به عنوان یک آشپز باید تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا بتوانید به عنوان یک آشپز مطرح جهانی شناخته شوید! شما بهترین سرآشپز دنیایید و این را باید با درست کردن خوشمزه ترین همبرگرها، کولوچه ها و بستنی ها نشان دهید! اگر میخواهید امپراطوری رستوران هایتان را بیش از پیش گسترش دهید، می بایست مشتریان تان را به هر طریقی راضی نگه دارید! آماده رویارویی با چنین چالش بزرگی هستید؟! در بازی Cooking Craze شما سفارش ها را یکی پس از دیگری تحویل میگیرید و با تحویل به مشتری به افزایش درامد می پردازید! شما به بیش از 100 ماده اولیه غذایی دسترسی دارید و با استفاده از آن ها میتوانید انواع و اقسام غذاهای خوشمزه را درست کنید ؛ با ارتقا وسایل آشپزخانه تان قادرید کارهایی که قبلا انجام میدادید را با سرعت بالاتری انجام دهید و زمان تان را بهتر مدیریت کنید و از داشتن یک رستوران فوق العاده لذت ببرید!


تغییرات نسخه اخیر

Put on your favorite pajamas and grab a comfy pillow, it's time for a Cooking Craze slumber party!


Come celebrate our 2nd birthday with a backyard picnic full of delicious treats, amazing surprises, and presents for everyone!


Get cooking! For trouble in the kitchen, please check out:


https://www.bigfishgames.com/help/cookingcraze


توسعه دهنده

Big Fish Games, Inc