لوگو Coinbase – Buy & sell Bitcoin

Coinbase – Buy & sell Bitcoin

تصاویر Coinbase – Buy & sell Bitcoinتصاویر Coinbase – Buy & sell Bitcoinتصاویر Coinbase – Buy & sell Bitcoinتصاویر Coinbase – Buy & sell Bitcoinتصاویر Coinbase – Buy & sell Bitcoinتصاویر Coinbase – Buy & sell Bitcoinتصاویر Coinbase – Buy & sell Bitcoinتصاویر Coinbase – Buy & sell Bitcoinتصاویر Coinbase – Buy & sell Bitcoin

توضیحات

برنامه Coinbase که در 32 کشور جهان بیش از 35 میلیون یوزر فعال دارد، یک پلتفرم مخصوص خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و مواردی از این قبیل است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ارزها را به یکدیگر تبدیل کنید و حتی آن‌ها را برای دیگران ارسال نمایید. در این نرم افزار اخبار جدید مربوط به مارکت سرمایه وجود دارد و این امکان را دارید که آمارها و نمودارهایی که در اختیارتان قرار دارد را مشاهده و تحلیل کنید.


در کل شما می‌توانبد کنترل کاملی بر اکانت خود داشته باشید و اصلا نگران هک شدن و یا از دست رفتن پول‌هایتان نباشید چرا که این برنامه امنیت بالایی دارد و همین ویژگی باعث شده که کاربران با خیالی راحت سرمایه گذاری کنند.


قابلیت‌ها و ویژگی‌های برنامه Coinbase:


• مشاهده آمار و اخبار جدید مربوط به بازار سرمایه

• پشتیبانی از ارزهای دیجیتالی مختلف

• خرید و فروش راحت

• دارای امنیت بالا

• رابط کاربری ساده


با دانلود برنامه Coinbase برای آیفون، می‌توانید در یک چشم بهم زدن ترید کنید و نمودارها و آمارهای مخصوص بازار سرمایه را بررسی نمایید. برای استفاده از این نرم افزار لازم نیست حتما مارکت ارزهای دیجیتال را به صورت حرفه‌ای بشناسید، زیرا کوین بیس به شما در تمام مراحل خرید و فروش کمک می‌کند و همراهتان هست.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Coinbase, Inc.