لوگو CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)

CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)

تصاویر CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)تصاویر CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)تصاویر CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)تصاویر CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)تصاویر CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)تصاویر CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)تصاویر CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)تصاویر CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)تصاویر CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)تصاویر CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)تصاویر CHRONO TRIGGER (Upgrade Ver.)

توضیحات

این RPG کلاسیک این بار با حجم عظیمی از به‌روزرسانی‌ها آماده بازی است!


سفر به گذشته فراموش شده، به آینده دور و به پایان زمان. ماجراجویی بزرگ نجات سیاره، از همین لحظه شروع می‌شود...


CHRONO TRIGGER یک بازی نقش‌آفرینی کلاسیک و جاودانه است؛ این بازی توسط «تیم رویایی» خالق بازی DRAGON QUEST به رهبری یوجی هوری، خالق Dragon Ball یعنی آکیرا توریاما و سازندگان FINAL FANTASY ساخته شده است. در روند بازی در زمان‌های متفاوت به ماجراجویی خواهید پرداخت: زمان حال، قرون وسطی، آینده، پیشاتاریخ و دوران باستان! خواه بازیکن جدید باشید یا طرفدار قدیمی، با ماموریت نجات سیاره ساعت‌ها ماجراجویی جذاب را یش رو خواهید داشت!


به‌عنوان نسخه نهایی CHRONO TRIGGER، نه تنها کنترل‌ها به‌روزرسانی شده‌اند، بلکه گرافیک و صدا نیز اصلاح شده‌اند تا ماجراجویی شما را سرگرم‌کننده‌تر و لذت‌بخش‌تر کند. برای تکمیل سفر خود، سیاه چال مرموز «Dimensional Vortex» و سیاه چال فراموش شده «Lost Sanctum» نیز اضافه شده‌اند. با چالش‌ها روبرو شوید؛ ممکن است رازهای کهنه برای اولین بار فاش شوند...


داستان:


یک برخورد تصادفی در جشن‌ هزاره گاردیا در میدان لین، قهرمان جوان ما، کرنو، را با دختری به نام مارل آشنا می‌کند. بعد از اینکه تصمیم می‌گیرند به همراه هم نمایشگاه را ببینند، در عرفه‌ای با Telepod، آخرین اختراع لوکا، دوست دیرینه کرنو، روبرو می‌شوند. مارل، بی‌باک و سرشار از کنجکاوی، داوطلب می‌شود تا دستگاه را امتحان کند؛ اما یک نقص پیش‌بینی‌نشده، او را به بُعد دیگری می‌فرستد. کرونو که گردنبد دختر را در دست گرفته، شجاعانه به دنبال او به ابعاد دیگر وارد می‌شود. اما جهانی که او در آن ظهور می‌کند، جهان چهار قرن قبل است. سفر به گذشته فراموش شده، آینده دور، و حتی به پایان زمان. تلاش حماسی برای نجات آینده یک سیاره...


ویژگی‌های کلیدی:


Active Time Battle نسخه 2


در طول نبرد، زمان متوقف نخواهد شد. موقعیت دشمنان با گذشت زمان تغییر خواهد کرد؛ بنابراین اقدامات خود را بر اساس موقعیت‌های جدید انتخاب کنید.


حرکات و ترکیبات "Tech"


در طول نبرد، می‌توانید از حرکات «Tech» ویژه، مانند جادو، استفاده کنید. می‌توانید توانایی‌های شخصیت‌های مختلف را با هم ترکیب کنید و بیش از 50 نوع مختلف ترکیب به وجود آورید.


سیاه‌چال‌های «Dimensional Vortex» و «Lost Sanctum» را تجربه کنید.


Dimensional Vortex: سیاه چالی اسرارآمیز و همیشه در حال تغییر که خارج از فضا و زمان است. چه چیزی در مرکز آن در انتظار شماست؟ The Lost Sanctum: شما می‌توانید از طریق دروازه‌های مرموز در دوران ماقبل تاریخ و قرون وسطی به این اتاق‌های فراموش‌شده وارد شوید. با چالش‌ها روبرو شوید؛ ممکن است رازهای کهنه برای اولین بار فاش شوند...


گرافیک و صدا


با حفظ فضای آشنای قدیمی، کیفیت گرافیک افزایش پیدا کرده است. صدا و موسیقی تحت نظر Yasunori Mitsuda انتخاب و به روز رسانی شده‌اند.


ذخیره خودکار


علاوه بر ذخیره در نقاط خاص و هنگام فشردن دکمه خروج، روند بازی شما هر لحظه به صورت خودکار ذخیره می‌شود.


تغییرات نسخه اخیر

Bug fixes.


توسعه دهنده

SQUARE ENIX