لوگو Brightly - Fix Dark Photos

Brightly - Fix Dark Photos

تصاویر Brightly - Fix Dark Photosتصاویر Brightly - Fix Dark Photosتصاویر Brightly - Fix Dark Photosتصاویر Brightly - Fix Dark Photosتصاویر Brightly - Fix Dark Photos

توضیحات

به‌طور خودکار، آن بخش‌هایی از عکس و ویدئویتان که نیاز به روشن‌تر شدن دارد را روشن کنید.


تنها با استفاده از یک اسلایدر، Brightly فوراً عکس‌های شما را روشن می‌کند و جزئیات پنهان را نمایان می‌کند؛ در عین حال تعادل مناسبی بین نور و تاریکی، بدون نوردهی بیش از حد مناطقی که قبلاً روشن شده‌اند، حفظ می‌کند. Brightly با روشن‌سازی تدریجی ویدئوهای شما را نیز روشن می‌کند. Brightly با رابط کابری تک پنجره‌ای و شهودی خود، تمام امکانات یک ویرایشگر عکس معمولی را دارد؛ علاوه‌ بر آن، عکس و ویدئوهای شما را به صورت خودکار روشن می‌کند. همچنین، می‌توانید ویدئوهای 4k و عکس‌‌های RAW را ویرایش کنید.


نوار جادویی


هنگام گرفتن عکس، چالش‌های نوری زیادی وجود دارد که اغلب خارج از کنترل فرد است: نور کم یا متعادل، نوردهی ناکافی، سوژه‌های سایه‌دار و ... از آنجایی که الگوریتم پردازش تصویر این برنامه از مناطق تاریک و روشن عکس و نحوه تعامل آنها آگاه است، می‌تواند بسیار بهتر از برنامه‌های سنتی با این چالش‌ها روبرو شود. نه تنها نواحی تاریک روشن می شوند، بلکه جزئیات و کنتراست آنها نیز افزایش می‌یابد. مناطقی که از قبل روشن بوده‌اند بیش از حد نوردهی نمی‌شوند و به طور یکپارچه با مناطق تاریک ترکیب می‌شوند. نتیجه یک تصویر دلپذیر و طبیعی است.


همه این محاسبات تنها با یک اسلاید انجام می‌شود:


نوار جادویی! تنها با یک بار لمس و به سرعت نوردهی عکس‌‌ و ویدئوی خود را اصلاح کنید و آن را بهبود ببخشید.


ویدئو و عکس‌های زنده


برخلاف سایر برنامه‌های عکاسی در نور کم، می‌توانید از Brightly برای ویرایش ویدئوهای خود از جمله ویدئوهای 4K، Slo-mo و Time-lapse و همچنین Live Photos استفاده کنید. -


عکس‌های Raw و Wide Color


Brightlu همچنین، عکس‌های رنگی RAW، Apple ProRAW و Wide را با دقت بالایی پردازش می‌کند. نتایج را می‌توان به صورت JPEG و PNG و TIFF ذخیره کرد.


تنظیمات



  • شامل موارد معمولی که از یک ویرایشگر عکس انتظار دارید: برش، نوردهی، کنتراست، اشباع، لرزش، گرما، سایه‌ها، هایلایت‌ها، سیاه‌ها، سفیدها، وینیت، وضوح و کاهش نویز. همچنین تعدادی دیگر که مخصوص Brightly طراحی شده‌اند. مثلا در صورت نیاز، Brilliance بدون نوردهی بیش از حد روشنایی را افزایش می‌دهد. Structure جزئیات قسمت‌های تیره را بیشتر از قسمت‌های روشن افزایش می‌دهد. White Balance دو بخشی، نور مصنوعی و نور طبیعی را بصورت جداگانه پردازش می‌کند. Surface blur فوراً اکثر مناطق را نرم می‌کند اما لبه ها را حفظ می‌کند.


بیشتر عکس بگیرید


سایر برنامه‌های عکاسی در نور کم به زمان‌های نوردهی طولانی و یا نوردهی‌های متعدد از صحنه و حتی به یک دست یا دوربین ثابت نیاز دارند؛ و نمی‌توان از آنها برای عکاسی از اشیای در حال حرکت و یا ویدئو استفاده کرد. علاوه بر این، این برنامه‌ها نمی‌توانند عکس‌های موجود در آلبوم شما را بهبود بخشند. این جایی است که Brightly برتری می‌یابد.


چه عکس باشد چه ویدیو، Brightly به شما امکان می‌دهد هر لحظه را ثبت کنید و این آزادی را به شما می‌دهد تا بعداً نور را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید به عکس و فیلم‌هایی که غیرقابل استفاده به نظر می‌رسند، جانی دوباره دهید.


جای Brightly در ابزارهای عکاسان حرفه‌ای خالی است.


ساخته شده برای iOS


Brightly برای یکپارچگی کامل با iOS طراحی شده است؛ می‌توانید از ویژگی Darg and Drop و حالت تاریک استفاده کنید. Brightly به راحتی با برنامه Photos و دیگر برنامه‌های ویرایش عکس ادغام می‌شود و می‌توانید به سرعت، با استفاده از ابزارک Today، آن را از طریق دیگر برنامه‌ها باز کنید.


تغییرات نسخه اخیر

• Optimized for iOS 15

• Optimized for iPhone 13, iPhone 13 Pro, and iPhone 13 mini

• Optimized for the new iPad and iPad mini

• Bug fixes and other improvements


We’d love to hear what you think! If you have any questions or comments, email us at support@codeorgana.com.


توسعه دهنده

Frogmind