لوگو Blossom - Plant Identification

Blossom - Plant Identification

تصاویر Blossom - Plant Identificationتصاویر Blossom - Plant Identificationتصاویر Blossom - Plant Identificationتصاویر Blossom - Plant Identificationتصاویر Blossom - Plant Identificationتصاویر Blossom - Plant Identificationتصاویر Blossom - Plant Identification

توضیحات

با اپلیکیشن Blossom گل و گیاهان مختلف را بشناسید و برای نگهداری از آن‌ها نکات مختلف یاد بگیرید. این برنامه سعی دارد تا به شما در مراقبت از گیاهانتان کمک کند، برای مثال بهترین روش‌های کوددهی را به شما آموزش می‌دهد و میزان نور و آب لازم هر نوع گل، درخت و یا گیاه را به شما می‌گوید تا بتوانید به بهترین شکل از گلدان‌های خود نگهداری کنید. شما می‌توانید برای آب دادن به گیاه خود ریمایندر تنظیم کنید و اپلیکیشن با زنگ زدن به شما یادآوری می‌کند تا آب دادن به گیاه خود را فراموش نکنید.


امکانات و ویژگی‌های برنامه Blossom - Plant Identification

• شناسایی دقیق ده‌ها هزار گل و گیاه از طریق اسکن کردن با دوربین آیفون

• کشف و شناخت انواع گیاهان

• تنظیم ریمایندر برای آب دهی، کود دهی و تعویض خاک

• مطالعه نکات و اطلاعات مرتبط


با رسیدگی به فضای سبز داخل خانه و یا حتی اطراف خانه خود، به زندگی روزمره خود روح ببخشید و فضای رویای و قشنگی را بوجود بیاورید. فقط لازم است کمی ذوق و شوق بخرج دهید و با رسیدگی مداوم از گیاهان خود مراقبت کنید. در این مسیر می‌توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن Blossom - Plant Identification برای آیفون، بهتر از از قبل به مراقبت از گلدان‌های خود بپردازید. پس همین حالا این برنامه را از آی‌اپس دانلود کنید و رسیدگی به گیاهان خود را از امروز شروع کنید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Conceptiv Apps LLC