لوگو Blood Card ++

Blood Card ++

تصاویر Blood Card ++تصاویر Blood Card ++تصاویر Blood Card ++تصاویر Blood Card ++تصاویر Blood Card ++تصاویر Blood Card ++

توضیحات

Blood Card عناصر سرکش و عرشه‌سازی را ترکیب می‌کند. در طول بازی، شما باید جلوتر تلاش کنید و کارت هایی را جمع آوری کنید تا یک عرشه منحصر به فرد بسازید و از آن برای شکست دادن دشمنانی که سر راه شما قرار می گیرند استفاده کنید. شما باید بین فرار یا تلاش برای شکست دادن مرگ، که بی امان شما را تعقیب می کند، یکی را انتخاب کنید.


ویژگی های بازی:


● قوانین بازی منحصر به فرد

در این بازی ارزش زندگی شما برابر با تعداد کارت های موجود در شمع قرعه کشی شما است. وقتی برای یک آسیب صدمه می بینید، باید یک کارت را دور بریزید. اگر هیچ کارتی ندارید، بازی تمام شده است.


● سه منطقه متمایز

رئیس نهایی به تعقیب شما ادامه می دهد و می توانید هر زمانی که بخواهید سعی کنید آن را شکست دهید. شاید بتوانید از دشمنان هیولا خود کمک بگیرید.


● پیشرفت انعطاف پذیر

بازی برخوردها و رویدادهای مختلفی را ترتیب می‌دهد: هیولاها، نخبگان، فروشگاه‌ها، و غیره. شما باید تصمیم بگیرید که چه زمانی می‌خواهید با آن‌ها روبرو شوید.


● امکانات بی نهایت

هیچ کلاسی وجود ندارد که تعیین کند کدام کارت موجود است و کدام کارت موجود نیست. پس از باز شدن قفل، کارت در هر زمان می تواند ظاهر شود. انواع کمبوهای جادویی و هنرهای تاریک ناشناخته منتظر کشف و بهره برداری شما هستند!


● بیش از 230 کارت با بیش از 40 رویداد در دسترس است. 10 رئیس و 60 نوع مختلف هیولا امکان بیش از صد نبرد تصادفی را فراهم می کند.


● حالت چالش انگیز هیولا، حالت سفارشی و حالت چالش روزانه.


● جوایز کارت و برخورد با هیولا به طور تصادفی ایجاد می شود.


شاید در بازی های دیگر دارایی های هنری مورد استفاده Blood Card را دیده باشید، زیرا در ساخت Blood Card با مشکلاتی مواجه شدیم. ما پس‌زمینه و هنر هیولایی خود را در فروشگاه دارایی یونیتی فروختیم، و مقداری هنر کارت و موسیقی پس‌زمینه را در فروشگاه Unity Asset خریداری کردیم.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Pixel Cattle Games