لوگو Battle Prime: Epic PvP Shooter ++

Battle Prime: Epic PvP Shooter ++

تصاویر Battle Prime: Epic PvP Shooter ++تصاویر Battle Prime: Epic PvP Shooter ++تصاویر Battle Prime: Epic PvP Shooter ++تصاویر Battle Prime: Epic PvP Shooter ++تصاویر Battle Prime: Epic PvP Shooter ++

توضیحات

Battle Prime تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را در اختیار شما قرار می‌دهد - به این تیراندازی سوم شخص چند نفره بپیوندید، تاکتیک‌های خود را انتخاب کنید، تمام زرادخانه‌های خیره‌کننده را امتحان کنید، و همه اینها در حالی که از گرافیک سطح کنسول لذت می‌برید.


با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود به بازیکن شماره یک در نبردهای نسل بعدی تبدیل شوید!


PRIME خود را انتخاب کنید

بازی به عنوان Primes: آواتارهای جهانی با توانایی های منحصر به فرد. سبک بازی خود را انتخاب کنید: آیا همه را با قدرتی مانند هالک شکست می دهید یا با سرعت فلاش از آنها پیشی می گیرید؟ هر Prime تاکتیک های خاص خود را دارد، بنابراین سبک مبارزه خود را انتخاب کنید، برنده شوید و از پیروزی خود در نبردهای دیدنی و به یاد ماندنی لذت ببرید!


از اکشن با آدرنالین بالا لذت ببرید

قدرت خود را در نبردهای 6v6 پویا نشان دهید. بین پرایم‌ها در حالت تخم‌گذاری مجدد سوئیچ کنید، از توانایی‌ها و تجهیزات آن‌ها برای کنترل روند نبرد و پیروزی استفاده کنید. تمام دشمنان خود را شکست دهید، حداکثر امتیاز را به دست آورید و به بالاترین رتبه بروید.


دریافت پاداش

هر پیروزی شما را به قله نزدیک تر می کند. خود را در نبردها ثابت کنید، امتیاز امتیاز کسب کنید و پیشرفت‌ها را باز کنید - Primes جدید، سلاح‌ها و کیت جدید!


اتمسفر را احساس کنید

نسل جدید گرافیک های واقع گرایانه را تجربه کنید - از جلوه های بصری شگفت انگیز، شخصیت ها و نقشه های دقیق لذت ببرید! موتور Battle Prime برای اکثر دستگاه‌های تلفن همراه بهینه شده است، بنابراین می‌توانید از صحنه‌های نبرد پویا لذت ببرید!


*اطلاعات اشتراک:




  • پرداخت های اشتراک در تأیید خرید شما به حساب iTunes شما شارژ می شود.




  • اشتراک ها به طور خودکار تمدید می شوند و پرداخت به حساب iTunes شما کسر می شود مگر اینکه تمدید خودکار حداقل 24 ساعت قبل از پایان دوره جاری خاموش شود. هزینه تمدید به طرح اشتراک شما بستگی دارد. برنامه های اشتراک استاندارد ما عبارتند از:




  • اشتراک 1 هفته ای با استفاده آزمایشی 3 روزه (4.99 دلار آمریکا)




  • اشتراک 1 ماهه (14.99 USD)




  • اشتراک 6 ماهه (59.99 دلار آمریکا)

    برای سایر ارزها، قیمت مطابق با همان سطح قیمت در ماتریس قیمت گذاری فروشگاه App است.




  • اشتراک با یک دوره آزمایشی رایگان به طور خودکار به یک اشتراک پولی تمدید می شود. می‌توانید پس از خرید، تمدید خودکار آزمایشی رایگان خود را در تنظیمات حساب خود لغو یا مدیریت کنید. لغو 24 ساعت پس از آخرین روز دوره اشتراک فعلی اعمال می شود و شما به سرویس رایگان تنزل می دهید.




  • لطفاً توجه داشته باشید: هر بخش استفاده نشده از یک دوره آزمایشی رایگان (در صورت ارائه) هنگام خرید اشتراک ممتاز در طول دوره آزمایشی رایگان از بین خواهد رفت.




سیاست حفظ حریم خصوصی:

https://www.battleprime.com/privacy-policy


شرایط استفاده:

https://www.battleprime.com/terms-of-use


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Press Fire Games OOO