لوگو Bad North: Jotunn Edition

Bad North: Jotunn Edition

تصاویر Bad North: Jotunn Editionتصاویر Bad North: Jotunn Editionتصاویر Bad North: Jotunn Editionتصاویر Bad North: Jotunn Editionتصاویر Bad North: Jotunn Edition

توضیحات

Bad North این دستگاه‌ها را پشتیبانی نمی‌کند: iPhone 5S، 6، 6 Plus، iPad Air/Mini 2، 3/iPod Touch نسل ششم و پایین‌تر.


خانه شما مورد حمله قرار گرفته است. پادشاه به دست مهاجمان وایکینگ کشته شده است. امید هر لحظه، بیش از پیش رنگ می‌بازد. اکنون بر جای پدر، بر تخت حکمرانی خواهید نشست و باید برنامه‌ای برای دفاع داشته باشید. اما اشتباه نکنید؛ این مبارزه برای پیروزی نیست، بلکه تلاشی ناامیدانه برای بقا است.



  • در حالی که مردم خود را از جزیره خارج می‌کنید، از قلمرو خود در برابر مهاجمین وایکینگ دفاع کنید. خادمان خود را برای دفاع از جزایر هدایت کنید. همه چیز در خطر است؛ با شکست شما، سرزمینتان به خون خادمانتان آغشته خواهد شد.


وضعیت دشوار و بی‌رحمانه‌‌ای است. تصمیمات بزرگ این جنگ بر عهده شماست؛ سربازا شما تمام توانشان را برای به کار بستن دستورات شما در هیاهوی جنگ به کار می‌گیرند. بازی در ظاهر ساده است و بازیکنان جدید از هیجان و پویایی عرصه نبرد لذت خواهند برد؛ اما درعین حال، کهنه‌سربازان را به چالش خواهد کشید.

به جنگیدن ادامه دهید. نه برای قدرت، ثروت یا شکوه، بلکه به امید بازگشتن صلح به سرزمین Bad North مبارزه کنید.


ویژگی‌های کلیدی:




  • امکان جابجایی لحظه‌ای نیروها و تغییر تاکتیک تصمیم اینکه بجنگید یا منطقه را تخلیه کنید بر عهده شماست. اگر فرمانده‌ای را از دست بدهید، او را برای همیشه از دست داده‌اید. زمانی که همه چیز را از دست دهید بازی تمام می‌شود.




  • کنترل هوشمند واحدها: شما بر هدف کلی و جایگیری نیروها نظارت خواهید داشت و سربازان شما بقیه کارها را انجام می‌دهند و به صورت هوشمند به مبارزه خواهند پرداخت.




  • تولید جزایر به صورت لحظه‌ای و در روند بازی: هر جزیره منحصر به فرد است. استراتژی خود را به هر شکلی که می‌خواهید برنامه‌ریزی کنید؛ زیرا فقط یک بار فرصت نجات نیروهای خود را خواهید داشت.




  • امکان ارتقاء: دفاع قوی‌تر و هوشمندانه به پاداش‌های بیشتری منجر می‌شود. با استفاده از این ارتقاءها نیرو‌های خود را از یک نیروی شبه‌نظامی به جنگجویان کارکشته تبدیل کنید.




تغییرات نسخه اخیر

Implemented error tracking to help improve the game stability


توسعه دهنده

Raw Fury