لوگو Backdrops - Wallpapers ++

Backdrops - Wallpapers ++

تصاویر Backdrops - Wallpapers ++تصاویر Backdrops - Wallpapers ++تصاویر Backdrops - Wallpapers ++تصاویر Backdrops - Wallpapers ++تصاویر Backdrops - Wallpapers ++تصاویر Backdrops - Wallpapers ++تصاویر Backdrops - Wallpapers ++تصاویر Backdrops - Wallpapers ++

توضیحات

تنها والپیپرهایی که همیشه به آن نیاز خواهید داشت. به Backdrops سلام کنید.


کاوش کنید

صدها کاغذ دیواری اصلی را که در خانه توسط تیم Backdrops ساخته شده اند، غربال کنید. از دیوارهای انحصاری که به طور خاص برای دستگاه های شما طراحی شده اند لذت ببرید. این پس زمینه ها را در هیچ برنامه دیگری پیدا نخواهید کرد.


بیایید اجتماعی شویم

به این اقدام بپیوندید و خودتان والپیپرها را آپلود کنید. قطعات کار یا عکاسی خود را به اشتراک بگذارید. فقط ارسال‌های اصلی با کیفیت بالا برای برگه انجمن تأیید می‌شوند. این مجموعه کاملی از عکس‌ها را تضمین می‌کند که ارزش تبدیل شدن به تصویر زمینه شما را دارند. تیم Backdrops دوشادوش شما خواهد بود و عکس‌های دامنه عمومی با کیفیت بالا را با برخی ویرایش‌های خوشمزه به اشتراک می‌گذارد.


دیوار روز

هر روز برای یک غذای جدید برگردید. اینجاست که ما پس‌زمینه‌های تازه ایجاد شده یا فقط برخی از موارد دلخواه خود را به نمایش می‌گذاریم. اگر می خواهید کار اصلی خود را در کانون توجه قرار دهید، با ما تماس بگیرید.


گوناگونی نمک زندگی است

از طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و طعم‌های مختلف کاغذ دیواری، مانند متریال، مینیمال، زیبایی‌شناسی، الگوها، مناظر، فضای بیرونی، نماهای زمین، انتزاعی، عکاسی، هندسی، دیوارهای دوستدار AMOLED تاریک و موارد دیگر لذت ببرید.


مجموعه های برتر

برای دسترسی به طرح‌های اصلی‌تر، مجموعه‌های جایزه را باز کنید. این مجموعه ها همراه با بخش کاوش به روز می شوند. پس زمینه بیشتر برابر است با شادتر بودن شما.


برو طرفدار

Going Pro چند ویژگی اضافی را باز می کند، از جمله یک تجربه کاملاً بدون آگهی، و تمام مجموعه های پس زمینه های انحصاری که به طور مداوم با طرح های جدید به روز می کنیم. دسترسی به ویژگی‌های Pro آینده نیز پوشش داده شده است.


موارد دلخواه

روی چند قلب کلیک کنید و مجموعه ای از خودتان بسازید. همه موارد دلخواه خود را برای دسترسی سریع در دسترس داشته باشید.


موارد دلخواه خود را همگام سازی کنید

برای همگام سازی و ذخیره مجموعه دلخواه خود در چندین دستگاه وارد سیستم شوید.


رابط کاربری خیره کننده

عاشق اپلیکیشنی با طراحی زیبا شوید. به طور مداوم پس زمینه ها را برای مقداری آب نبات چشم روزانه باز کنید.


به روز رسانی روزانه

ما به طور مداوم پس زمینه های جدید را برای شما طراحی خواهیم کرد. این به معنای محتوای جدید با کیفیت بالا هر روز در برنامه است.


ما را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/backdropsapp


لطفاً توجه داشته باشید که برنامه Backdrops از تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا تشکیل شده است. استفاده منظم می تواند از داده های زیادی استفاده کند. لطفاً توجه داشته باشید که نرخ‌ها و هزینه‌های عادی ارائه‌دهنده خدمات اینترنت یا شرکت مخابراتی تلفن همراه شما ممکن است برای استفاده شما از Backdrops اعمال شود. شما تنها مسئول چنین هزینه‌ها و هزینه‌هایی هستید، همانطور که در شرایط استفاده ما ذکر شده است.


این برنامه حاوی تبلیغاتی است که با IAP قابل حذف هستند.


http://backdrops.io/


شرایط استفاده: http://backdrops.io/terms/


سیاست حفظ حریم خصوصی: http://backdrops.io/privacy/


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Christopher Morales