لوگو Avatar Keyboard-Themes, Emojis

Avatar Keyboard-Themes, Emojis

تصاویر Avatar Keyboard-Themes, Emojisتصاویر Avatar Keyboard-Themes, Emojisتصاویر Avatar Keyboard-Themes, Emojisتصاویر Avatar Keyboard-Themes, Emojisتصاویر Avatar Keyboard-Themes, Emojis

توضیحات


  • یک سلفی بگیرید و با استفاده از آن برای خودتان یا دوستانتان آواتار بسازید.

  • موارد داخل کیبورد خود را شخصی سازی کنید و با سلیقه خود آنها را تنظیم کنید.

  • این اپلیکیشن قیافه آینده شما را در گذر زمان به شما نشان خواهد داد.

  • تم های جدید هفتگی

  • آواتارهای بانمک را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

  • این نرم افزار کیبورد شخصی شماست که با استفاده از آن میتوانید آواتارهای بانمک بسازید.

    آیا میخواهید که عشق و علاقه تان را با شور و هیجان بیشتری به دوستان و اعضای خانواده خود ابراز کنید؟ با استفاده از ایموجی های جذاب این نرم افزار احساسات عمیق خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اول یک آواتار برای خود تعریف کنید و عکس خود را با استفاده از ابزارهای درون برنامه به حالت اسکچ یا کارتونی در بیاورید. بعد از آن شما صدها ایموجی در آواتار کیبورد خود خواهید داشت که با استفاده از آنها میتوانید با دوستانتان ارتباط برقرار کنید.

    کیبورد خود را شخصی سازی کنید. با استفاده از کتابخانه بزرگ و آرشیو گسترده ایموجی های خود را شخصی سازی کنید. کیبورد خود را با پس زمینه مورد علاقه خود تنظیم کنید و فونت نوشته های خود را در آن مشخص سازید. طراحی کیبورد خود را بر عهده بگیرید و با لذت آن را برای خود شخصی سازی کنید.

    ابزار افزایش سن به شما این امکان را میدهد تا قیافه احتمالی خود را در پیری مشاهده کنید. قیاافه 60 ساله یا 80 ساله شما!

    آواتار ایموجی های دوستانتان را بسازید و برای آنها ارسال کنید. استفاده از صورت دوستان یا افراد معروف به عنوان ایموجی بسیار سرگرم کننده و جالب به نظر میرسد.تمام ایموجی های که می سازید قابل استفاده در آی مسیج، فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی خواهند بود.

    تم هایی که هر هفته آپدیت میشوند. آواتار کیبورد هر هفته تم های جدیدی ارائه میکند که شما به انتخاب خود میتوانید یکی از آنها را دانلود کرده و از آنها استفاده کنید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Joali Holdings Limited