لوگو ATOMIK: RunGunJumpGun

ATOMIK: RunGunJumpGun

تصاویر ATOMIK: RunGunJumpGunتصاویر ATOMIK: RunGunJumpGunتصاویر ATOMIK: RunGunJumpGunتصاویر ATOMIK: RunGunJumpGunتصاویر ATOMIK: RunGunJumpGun

توضیحات

Atomic: run gun یک بازی کلاسیک هیجان انگیز است که شما در آن نقش کسی را دارید که در حال گذر از مسیر پرخطری هستید و در این مسیر با پرواز کردن می‌توانید از موانع عبور کنید و یا با اسلحه‌ای که دارید موجودات مزاحم را از بین ببرید. شما باید سعی کنید با دقت و سرعت مسیر را پشت سر بگذارید چرا که شخصیت اصلی بازی بدون کنترل شما به سمت جلو حرکت می‌کند و این خود چالشی را برای شما بوجو می‌آورد که این بازی را هیجان انگیزتر می‌کند.


ویژگی های جذاب بازی ATOMIK:

• طراحی و سبک خاطره انگیز

• بازی با دو دکمه و کاربری بسیار ساده

• دارای سه حالت بازی

• حالت ماراتن برای علاقه مندان به چالش‌های جهانی

• فضای بصری سورئال


اگر شما هم دوست دارید از این سبک بازی‌های خاطره انگیز روی آیفون یا آیپد خود داشته باشید هم اکنون می‌توانید بدون نیاز به اپل آیدی بازی ATOMIK: RunGunJumpGun را دانلود و نصب کنید و از فضای سورئال و نوستالژی این بازی لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر

ATOMIK: RunGunJumpGun is a tough as nails 2D Action Platformer that puts a teeth-rattling, gravity-defying weapon in your hands. With a cast of crazed characters, simple but beautifully difficult gameplay, and a pulsing musical score, RunGunJumpGun is a loud, trippy mess of twitchy platforming goodness.


توسعه دهنده

Good Shepherd Entertainment