لوگو Amperes 3 - Battery Life Info

Amperes 3 - Battery Life Info

تصاویر Amperes 3 - Battery Life Infoتصاویر Amperes 3 - Battery Life Infoتصاویر Amperes 3 - Battery Life Infoتصاویر Amperes 3 - Battery Life Infoتصاویر Amperes 3 - Battery Life Info

توضیحات

با برنامه Amperes 3 مدیریت شارژر آیفون خود را در دست داشته باشید. با این اپلیکیشن می‌توانید شارژرهای خود را مدیریت کنید و متوجه شوید شارژر گوشی شما چقدر سرعت دارد، همچنین با این برنامه iOS می‌توانید ببینید که انرژی باقیمانده گوشی برای هر فعالیت چقدر است.


با این اپلیکیشن شارژرهای بی سیم و با سیم را با هم مقایسه کنید و سریع‌ترین آن‌ها را برای آیفون خود انتخاب کنید. هر زمان که گوشی شما به طور کامل شارژ شود Amperes 3 با ارسال نوتیفیکیشن به شما اطلاع می‌دهد تا آن را از شارژ خارج کنید. استفاده از چنین برنامه‌ای می‌تواند برای بسیاری از افراد کاربردی باشید، چرا که هر روز افراد بسیاری با مسئله شارژ گوشی خود مشکل دارند و ممکن است گاهی تصور کنند که مشکل از گوشی آن‌ها است اما در بسیاری از موارد شارژ شما سرعت پایینی دارد که با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید عیب یابی کنید و برای رفع مشکل اقدام کنید.


هم اکنون می‌توانید با دانلود و نصب برنامه Amperes 3 از آی‌اپس، شارژ آیفون خود را مدیریت کنید و با مقایسه شارژرها، بهترین روش را برای این کار انتخاب کنید.


تغییرات نسخه اخیر

Small bug fixes. Internal API update.


توسعه دهنده

CrioSoft LLC