لوگو Alphaputt

Alphaputt

تصاویر Alphaputt تصاویر Alphaputt تصاویر Alphaputt تصاویر Alphaputt تصاویر Alphaputt

توضیحات

Alphaputt آن مکان زیبا است که در آن تایپوگرافی با گلف دیوانه برخورد می کند. راه خود را از طریق حروف الفبا بگذرانید، دوره های پرمخاطب خود را تکمیل کنید و دوستان خود را به چالش بکشید. فقط مراقب بشقاب پرنده ها باشید. و جاروبرقی ها


امکانات:


● چند نفره (1-4 بازیکن)


● 30 سطح، دوره های بی نهایت


● حالت های مختلف بازی


Alphaputt برداشت تایپوگرافی ما از زمین مینی گلف کلاسیک است. حداکثر 4 بازیکن می توانند در یک دستگاه بازی کنند.


30 سطح به زیبایی طراحی شده است، یکی برای هر حرف از الفبا - از A برای فرودگاه تا Z برای باغ ذن. هر کدام دارای منظره صوتی و تم منحصر به فرد خود هستند که چالش های گیم پلی مخصوص به خود را به ارمغان می آورد.


سیستم عکس برداری بصری و حداقل کنترل ها باعث می شود که حروف قهرمان واقعی صحنه باشند. بازیکنان می توانند در اطراف آنها حرکت کنند تا بهترین زاویه را به دست آورند، جهت را تنظیم کنند و قدرت را تنظیم کنند.


بازیکنان می‌توانند با تایپ کردن کلماتی که می‌خواهند بازی کنند، دوره‌های شخصی‌سازی‌شده ایجاد کنند یا با دوره‌هایی که به‌طور تصادفی تولید می‌شوند مقابله کنند. افراد همچنین می‌توانند با تلاش برای تکمیل کل الفبای زیر، در چالش parfection شرکت کنند.


ترکیب‌ها و چالش‌های تقریباً بی‌پایانی وجود دارد که می‌توان آنها را تنظیم کرد و Alphaputt را به بازی تبدیل کرد که می‌خواهید بارها و بارها بازی کنید.


تغییرات نسخه اخیر

<p>Fixed bug on older devices 1.2.0 - New bonus hole (M for Movember) and achievement ball - Localisation of in-game copy - UI updates - Bug fixes</p>


توسعه دهنده

Sennep