لوگو Alien: Blackout

Alien: Blackout

تصاویر Alien: Blackoutتصاویر Alien: Blackoutتصاویر Alien: Blackoutتصاویر Alien: Blackoutتصاویر Alien: Blackout

توضیحات

Alien: Blackout در سبک ماجراجویی و استراتژی است و توسط استودیوی معروف D3 GO! برای کاربران iOS منتشر شده. داستان این بازی از آن جایی شروع می شود که ایستگاه فضایی به نام Mendel وجود دارد که تحقیقات و آزمایشاتی را روی موجودات فضایی انجام می‌دهد. بنا بر اتفاقاتی موجودی به نام زنوموزف از سلولش فرار می‌کند و شروع به قتل و عام افراد می‌کند و تنها آماندا ریپلی است که با پنهان کردن خود در دریچه‌های هوا جان سالم به در می‌برد. در ادامه دو گروه از محققین وارد این ایستگاه فضایی می‌شوند و Amanda با هک کردن سیستم‌ها سعی می‌کند با آن‌ها ارتباط برقرار کند تا غذای زنومورف نشود و با کمک آن‌ها از این محل نجات پیدا کند.


با دانلود بازی Alien: Blackout برای آیفون باید به Amanda Ripley کمک کنید تا بتوانید از این محل ترسناک نجات پیدا کند و با برقراری ارتباط با محققین وسیله‌ی فرار را بیابید. با نصب این گیم از آی‌اپس بدون نیاز به پرداخت 0.99 دلار، آدرنالین خون‌تان بالا خواهد رفت و حس ترس را تجربه خواهید کرد.


تغییرات نسخه اخیر

"SURVIVE" is an all-new, hard core way to play Alien: Blackout. There are no saves between levels, no restarts, and you only have 3 power slots. Can you survive Alien: Blackout?


توسعه دهنده

D3PA