لوگو Airport Simulator: First Class ++

Airport Simulator: First Class ++

تصاویر Airport Simulator: First Class ++تصاویر Airport Simulator: First Class ++تصاویر Airport Simulator: First Class ++تصاویر Airport Simulator: First Class ++تصاویر Airport Simulator: First Class ++تصاویر Airport Simulator: First Class ++تصاویر Airport Simulator: First Class ++

توضیحات

** پس از نصب برنامه، گزینه خرید اشتراک (Purchase) و سپس گزینه Cancel را انتخاب کنید. حالا شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای از امکانات اپلیکیشن بدون محدودیت استفاده نمایید.**




Airport Simulator: First Class یک بازی استراتژی، مدیریت و ساخت است که توسط سازندگان Airlines Manager Tycoon ساخته‌ شده است. به عنوان مدیر عامل فرودگاه، ماموریت شما ایجاد و مرتب‌سازی مناطق داخلی و خارجی، امضا و مدیریت شراکت با خطوط هوایی، و کنترل جریان و رضایت مسافران است.




  • فرودگاه مانند یک شهر است. برای دریافت هواپیما باید زیرساخت‌های لازم‌ را بسازید و مدرن‌سازی کنید.




  • استراتژی خود را طراحی کنید و ده‌ها قرارداد با شرکت‌های هواپیمایی امضا کنید، قراردادها را مدیریت کنید و روابط خود را ایجاد کنید.




  • مسافران شما دارند از شهر می‌رسند! جریان مسافران را از زمان ورودشان مدیریت کنید و امکانات رفاهی و فروشگاه‌های مختلف برایشان فراهم کنید. شما مخارج آنها و سود خود را افزایش خواهید داد. آیا می‌توانید آنها را راضی نگه دارید؟




  • همه چیز را کنترل کنید، از ورودی مسافران گرفته تا کنترل ترافیک هوایی، میزهای پذیرش، بخش‌های بازرسی امنیتی، گیت ‌ای سوار شدن، برنامه‌ریزی پرواز و سوار شدن به هواپیما.




فرودگاه خود را زنده کنید و آن را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنید.




  • مکان زیرساخت‌های فرودگاه خود را به صورت استراتژیک مشخص کنید. پایانه‌های خود را بسازید؛ به طور مثال: اپرون، مسیر تاکسی، باند فرودگاه، جایگاه‌های سوخت، مراکز مدیریت پذیرایی، میز پذیرش، پست‌های بازرسی امنیتی، گیت‌های سوار شدن، کنترل گذرنامه، کافی‌شاپ‌ها، فروشگاه‌ها و موارد دیگر. همچنین، می‌توانید با موارد متنوعی که برای شما فراهم شده است، فرودگاه خود را تزئین کنید!




  • فرودگاه خود را به گونه ای سازماندهی کنید که نیازهای مسافران خود را برآورده کند و خدمات خود را برای سرعت بخشیدن به فرآیندها، بهبود سودآوری و ارائه سطح بیشتری از راحتی، که تأثیر منفی بر روابط شما با خطوط هوایی شریک دارد، بهبود ببخشید. فرودگاه مانند شهر کاملی است که باید مدیریت شود!




یک استراتژی طراحی کنید و شراکت‌ها را مدیریت کنید




  • در مورد استراتژی فرودگاه خود تصمیم بگیرید و بین پروازهای ارزان قیمت و پریمیوم تعادل ایجاد کنید. در مورد انواع پرواز تصمیم بگیرید: پروازهای معمولی و چارتر، هواپیماهای کوتاه و متوسط و باز کردن مسیرهای هوانوردی عمومی.




  • برای تعیین تعداد پروازها در فرودگاه خود، قرارداد شراکت امضا کنید. هر بار که پروازهای بیشتری نسبت به تعداد قرار داده شده داشته باشید، رابطه خود را با شرکت هواپیمایی شریک تقویت می‌کنید.




  • ایجاد روابط: هر پرواز یک جایزه امضا (signature bonus) به همراه خواهد داشت! با این حال مراقب باشید، زیرا اگر پروازهای زیادی را امضا کنید و نتوانید به آن میزان پرواز داشته باشید، خطر آسیب رساندن به شراکتتان و از دست دادن قرارداد را دارید.




  • به هدف انجام تعهدات قراردادی خود، از میان مدل‌های هواپیمای سه بعدی، هواپیماهای موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید.




  • برنامه خود را به صورت 24 ساعته مشخص کنید، می‌توانید برنامه پرواز را از 2 هفته قبل مشخص کنید.




مدیریت ناوگان و مسافر



  • سطح رضایت مسافران شما بر مشارکت شما تأثیر می‌گذارد. اطمینان حاصل کنید که خدمات، باند فرودگاه، برنامه ریزی پرواز، ناوگان و پرسنل شما برای کسب امتیاز با خطوط هوایی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

  • عواملی مانند تعداد مسافرین قطعی (check-in) و تاخیر را در نظر بگیرید. چند مسافر توانستند سوار هواپیما شوند؟

  • آیا به برنامه خود برای برخاستن و فرود پایبند هستید؟ آیا وضعیت باند شما باعث تاخیر می‌شود؟ آیا مسافران شما به موقع سوار و پیاده می شوند؟

  • آیا خدمات فرودگاهی خود را به طور موثر برنامه ریزی کرده ‌ید (از جمله سوخت‌گیری، پذیرایی و حمل چمدان)؟ این خدمات می تواند بر تاخیر در برنامه تاثیر بگذارد. آیا هواپیمای شما به موقع سوخت گیری شد؟ آیا سرویس کترینگ شما کامیون کافی برای تحویل به هر هواپیما داشت؟ آیا خطوط هوایی شریک شما از خدماتی که ارائه کرده اید راضی هستند؟


فرودگاه خود را بسازید و اکنون بهترین مدیر عامل فرودگاه شوید!


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Playrion