لوگو Agent A: A puzzle in disguise

Agent A: A puzzle in disguise

تصاویر Agent A: A puzzle in disguiseتصاویر Agent A: A puzzle in disguiseتصاویر Agent A: A puzzle in disguiseتصاویر Agent A: A puzzle in disguiseتصاویر Agent A: A puzzle in disguiseتصاویر Agent A: A puzzle in disguiseتصاویر Agent A: A puzzle in disguiseتصاویر Agent A: A puzzle in disguiseتصاویر Agent A: A puzzle in disguise

توضیحات

یک اتاق فرار مامور مخفی. از مهارت های باند خود مانند کارآگاهی استفاده کنید تا به مخفیگاه مخفی روبی لاروژ جاسوس دشمن نفوذ کنید و قبل از فرار او به نقشه های شیطانی او پایان دهید!


آیا مهارت های مامور مخفی شما به درستی انجام می شود؟ همانطور که نقش مامور A را در این ماجراجویی مستقل با نقطه و کلیک برنده جایزه می‌بینید، پر از ابزارهای یکپارچهسازی با سیستمعامل، اشیاء پنهان، ابزارها و پازل‌های مبتنی بر منطق هوشمندانه پیدا کنید. اما هشدار داده شود... روبی لا روژ جاسوسی نیست که بتوان آن را ساده گرفت! هزارتویی از معماهای گیج کننده را در این بازی عجیب موش و گربه کاوش کنید که باعث می شود فکر کنید گربه هستید یا موش!


به چیزی عجیب یا نامناسب توجه کرده اید؟ یادداشت برداری و مشاهدات ذهنی (مثل یک مامور مخفی خوب) به شما در حل پازل های مشکل کمک می کند. همانطور که مخفیگاه مخفی روبی را کشف می کنید، جمع آوری اشیاء پنهان و استفاده هوشمندانه از آنها برای باز کردن یک دنباله از پازل ها که شما را هر چه بیشتر به هدف خود نزدیک می کند، بسیار مهم است!


• هنر شیک الهام گرفته از دهه 1960

• 35 محیط منحصر به فرد برای کاوش و فرار

• 100 پازل مبتنی بر موجودی، اشیاء پنهان و اسرار برای کشف

• 50 صفحه نمایش پازل

• 30 دستاورد برای جمع آوری، برای شکارچی جایزه در همه ما


مامور A: یک پازل در مبدل یک داستان اپیزودیک از جاسوسی است که شامل پنج فصل است:


فصل 1 - یک پازل در مبدل

فصل 2 - تعقیب و گریز ادامه دارد

فصل 3 - تله یاقوت

فصل 4 - فرار باریک

فصل پنجم - ضربه نهایی


اگر اتاق های فرار را دوست دارید، عاشق مامور A خواهید شد.

موفق باشید عامل!


تغییرات نسخه اخیر

Minor bug fixes.


توسعه دهنده

Yak & co