لوگو Adobe Photoshop mix, cut out, combine,creat

Adobe Photoshop mix, cut out, combine,creat

تصاویر Adobe Photoshop mix, cut out, combine,creatتصاویر Adobe Photoshop mix, cut out, combine,creatتصاویر Adobe Photoshop mix, cut out, combine,creatتصاویر Adobe Photoshop mix, cut out, combine,creatتصاویر Adobe Photoshop mix, cut out, combine,creat

توضیحات

حتما نام برنامه معروف ادوبی فتوشاپ را که بسیاری از طراحان و ادیتورها از آن استفاده می‌کنند، شنیده‌اید. با برنامه‌ Adobe Photoshop mix می‌توانید هر چیزی که به فکرتان می‌رسد را طراحی کنید. یکی از ویژگی‌های جدید فتوشاپ میکس این است که شما در آن می‌توانید در آن لایه‌های متن را اضافه کنید، که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید تایپوگرافی‌های خلاقانه‌ای را طراحی کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.


یکی از امکانات بسیار کاربردی این برنامه، پشتیبانی آن از creative cloud است، که به شما کمک می‌کند تا بتوانید هر پروژه‌ای را که در لایتروم - Lightroom یا فتوشاپ انجام می‌دهید را ذخیره کنید و از هر دستگاه دیگر بتوانید به آن دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز آن را مجددا ویرایش کنید.


اگر به عکاسی علاقمندید، فتوشاپ که قدرتمندترین ابزار طراحی و ویرایش عکس است، می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد، چراکه ویژگی Creative Cloud به همراه دیگر امکاناتی که این برنامه دارد، به شما کمک می‌کند تا در مسیر حرفه‌ای‌تری قدم برداردید.


امکانات و ویژگی‌های برنامه Adobe Photoshop Mix:


• جدا کردن و جایگزینی بسیار ساده و راحت

• امکان روتوش عکس‌ها

• طراحی پست اینستاگرام با گوشی

• خلق انواع پوستر و دعوتنامه و ….

• امکان استفاده از ابزارهای blend modes و Opacities

• تنظیم رنگ و نور و کنتراست

• استفاده از فیلترهای پیشفرض برنامه

• حفظ کیفیت به همراه ادیت حرفه‌ای


ابزار تخصصی Adobe Photoshop Mix برای iOS ارائه شده تا کاربران بتوانند با آیفون یا آیپد خود تصاویر زیبایی خلق کنند و با استفاده از امکانات تخصصی فراوان پا به دنیای جدیدی از ویرایش و عکاسی بگذارند. اکنون اگر می‌خواهید این اپلیکیشن را روی دستگاه خود داشته باشید، می‌توانید بدون نیاز به اپل آیدی با دانلود Adobe Photoshop Mix برای آیفون، آن را از اپ استور ایرانی آی‌اپس نصب کنید و از حرفه‌ای بودن لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Adobe Inc.