لوگو ABA English - Learn English ++

ABA English - Learn English ++

5
تصاویر ABA English - Learn English ++تصاویر ABA English - Learn English ++تصاویر ABA English - Learn English ++تصاویر ABA English - Learn English ++تصاویر ABA English - Learn English ++تصاویر ABA English - Learn English ++تصاویر ABA English - Learn English ++تصاویر ABA English - Learn English ++

توضیحات

پس از نصب برنامه، گزینه خرید اشتراک (Purchase) و سپس گزینه Cancel را انتخاب کنید. حالا شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای از امکانات اپلیکیشن بدون محدودیت استفاده نمایید.


یکی از بهترین برنامه‌های یادگیری انگلیسی، ABA English است که در واقع این اپلیکیشن یک انقلابی در یادگیری زبان انگلیسی به حساب می‌آید. شما در این اپ می‌توانید طبق سلیقه‌ و علایق، سطح و سرعت یادگیریتان جلو بروید و یک تجربه شخصی سازی شده را داشته باشید. این برنامه روش Smart Learning را پیاده سازی می‌کند که با اسمارت لرنینگ دو تجربه یادگیری با هم ترکیب می‌شود. اولی محتوایی که مخصوص شما ایجاد شده و دومی دوره کامل زبان انگلیسی است. این امکان را دارید که تصمیم بگیرید که کدام برایتان مناسب و یا بهتر است. با هزاران تمرین گرامر، واژگان، نوشتار و گفتار که در ABA English وجود دارد، بهتان کمک می‌کند که در زبان انگلیسی حرفه‌ای شوید و بتوانید به راحتی بنویسید و صحبت کنید.


ویژگی‌ها و امکانات برنامه ABA English:


• دوره‌های آموزشی با ویدیو

• امکان آزمودن خود

• یادگیری با بهترین روش (Smart Learning)

• مشخص کردن هدف مورد نظرتان

• امکان استفاده از برنامه به صورت آفلاین

• بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای دلاری


در حال حاضر بیش از 25 میلیون دانش آموز از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. شما هم با دانلود برنامه ABA English برای آیفون می‌توانید به جمع میلیونی آن بپیوندید و از امکانات و قابلیت‌های جذابی که دارد، بهره ببرید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

ABA English