لوگو Aaptiv: #1 Audio Fitness App

Aaptiv: #1 Audio Fitness App

تصاویر Aaptiv: #1 Audio Fitness Appتصاویر Aaptiv: #1 Audio Fitness Appتصاویر Aaptiv: #1 Audio Fitness Appتصاویر Aaptiv: #1 Audio Fitness Appتصاویر Aaptiv: #1 Audio Fitness Appتصاویر Aaptiv: #1 Audio Fitness Appتصاویر Aaptiv: #1 Audio Fitness App

توضیحات

Aaptiv یکی از برنامه‌های ورزشی عالی هم برای افراد مبتدی و هم حرفه‌ای در این زمینه است. شما با این اپلیکیشن می‌توانید مربی دلخواه خود را از بین مربیان متخصص انتخاب کنید و با توجه به هدفی که در نظر دارید، حرکات مختلف را انجام دهید تا به اندام ایده‌آلتان برسید. جالب است بدانید که این اپ تمرین‌ها را با صوت به شما آموزش می‌دهد که باعث می‌شود حین ورزش کردن دیگر به گوشی خود نگاه نکنید. به علاوه، این امکان را دارید که در پلن ورزشی خود با بیش از 30 حرکات جدید و پیشنهادی تنوع ایجاد کنید و لذت ببرید.


ویژگی‌ها و امکانات برنامه Aaptiv:


● بیش از 2500 تمرین متنوع

● وجود حرکات ورزشی سنگین HIIT

● دانلود کردن کلاس‌ها و استفاده از آن‌ها به صورت آفلاین

● وجود حرکت‌هایی مناسب الپتیکال، یوگا، دویدن، دوچرخه و...

● دارای پلی لیست‌های هیجان انگیز

● پشتیبانی از اپ Apple Health


اگر دنبال نرم افزاری مخصوص ورزش کردن هستید و می‌خواهید یه یک ورزشکار حرفه‌ای تبدیل شوید، ما دانلود برنامه Aaptiv برای آیفون را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این اپلیکیشن با Apple Health سازگار است و کالری‌هایتان را محاسبه می‌کند و می‌توانید در پایان هر workout به آن‌ها دسترسی داشته باشید.


تغییرات نسخه اخیر


  • Bug fixed


توسعه دهنده

AAPTIV INC.