لوگو Durian Daroo

Durian Daroo

تصاویر Durian Darooتصاویر Durian Darooتصاویر Durian Darooتصاویر Durian Darooتصاویر Durian Daroo

توضیحات

o دوریان دارو به منظور تسهیل امر تبادل شیفت و امکان دسترسی تمامی داروسازان به اطلاعات شغلی در سراسر کشور و امکان استفاده بدون نیاز به فیلتر شکن، بخش تبادل شیف را راه اندازی کرده است در این قسمت تمامی استان ها و شهرستان های هر استان وجود دارد و داروساز می تواند در هر نقطه ای از کشور که قرار دارد، فرصت های شغلی را به تفکیک استان و شهرستان به دست آورد. همچنین می توان در هر استان چندین شهرستان را به طور همزمان محدود کرد. همچنین این امکان وجود دارد تا با فعال سازی نوتیفیکیشن نرم افزار، شیفت مورد نظر شما با شرایط خاص زمانی، مالی، مکانی و..... به صورت خودکار برای شما قبول شود و یا به شما پیامک داده شود و یا هر دو به صورت همزمان انجام شود. به طور مثال: شما می توانید محدود کنید شیفت ساعت 4 تا 8 در شهرستان تهران را نرم افزار به شما اطلاع دهد و یا به صورت خودکار برای شما تایید شود. برای بخش نوتیفیکیشن هم این امکان فراهم شد تا چندین شهرستان بتوانند با هم انتخاب شوند. همچنین اطلاعات تبادل شیفت شما در بخش تنظیمات نرم افزار ذخیره می گردد تا اطلاعات شیفت هایی که قبول کردید و یا پذیرفتید را در اختیار داشته باشید. این امر موجب می شود که در پایان هر ماه بتوانید دریافتی ها و یا پرداخت های خود را به راحتی مدیریت کنید.


o دوریان دارو به منظور کمک به داروسازان در ساخت فرمولاسیون هایی که در داروخانه ساخته می شوند، بخش فرمولاسیون های ساختنی را راه اندازی نمود تا در کمترین زمان داروساز بتواند روش ساخت فرمولاسیون دارویی را مشخص نماید و به صحیح ترین شیوه ی ممکن، فرمولاسیون را در داروخانه تهیه نماید. در قسمت داروهای ساختنی شما به تعداد زیادی از فرمولاسیون های از پیش تهیه شده و روش ساخت آن ها دسترسی دارید. شما می توانید مواد موجود در یک نسخه ی ساختنی را در منو سرچ وارد کنید و نرم افزار شبیه ترین فرمولاسیون ها را به شما نشان می دهد تا شما به انتخاب خود روش ساخت فرمولاسیون خود را به دست آورید. دقت کنید که با وارد کردن هر ماده، سرچ شما محدود تر و محدود تر می شود. همچنین در زیر هر فرمولاسیون امکان قرار دادن نظر وجود دارد. هر شخص پس از استفاده از یک فرمولاسیون، می تواند نظر خود و تجربه ی خود را برای استفاده ی سایر همکاران درج نماید. همچنین نرم افزار تقسیم بندی کاربردی نیز دارد و داروسازان و پزشکان عزیز می توانند به منظور ساخت فرمولاسیونی با یک کاربرد مشخص، نمونه های موجود را ببینید. بخش دیگر دارو های ساختنی شامل جداول و لیست مواد می باشد. در بخش جداول شما می توانید حلال ها و لویگه کننده های مناسب یک پودر و لیست پماد ها ، کرم ها، محلول ها و ژل ها و پایه های مناسب هر کدام را مشاهده نمایید و در مواردی که فرمولاسیونی مشابه در لیست وجود ندارد، به داروساز کمک می کند تا بتواند روش حل کردن و یا لویگه نمودن مواد موجود در فرمولاسیون را مشخص کند. همچنین لیست مواد نیز اطلاعات هر ماده را به تفصیل در خود دارد که با لمس بر روی هر کدام از مواد در فرمولاسیون، نرم افزار شما را به اطلاعات آن ماده هدایت می کند. همچنین در صورت نیاز شما می توانید مستقیما به اطلاعات یک ماده ی خاص دسترسی پیدا کنید. در آخر شما می توانید تصویر نسخ ساختنی و روش ساخت پیشنهادی خود را نیز برای استفاده ی همکاران ثبت نمایید به مرور زمان ما نسخی را که شما ثبت کرده اید را در قسمت فرمولاسیون ها ثبت می نماییم و طریقه ی ساخت و نکات آن را نیز به طور کامل توضیح می دهیم اینگونه کامل ترین اطلاعات داروهای ساختنی برای همه ی همکاران جمع آوری می شود و با استفاده از سرچ آسان در کمترین زمان داروساز می تواند روش ساخت فرمولاسیون دارویی را مطالعه نماید. این قسمت دارای امکان چت با ثبت کننده ی نسخه می باشد.


o دوریان دارو با هدف آگاه سازی همکاران از آخرین اطلاعات دارویی و درمانی، بخش اخبار دارویی و درمانی اپلیکیشن نیز راه اندازی نمود. شما می توانید روزانه مطالب علمی را در نرم افزار مطالعه کنید. همچنین می توانید سوالات و موضوعات مورد علاقه ی خود را درج نمایید یا به صورت چت از واحد علمی ما بپرسید تا در صورت امکان ما در آن خصوص مطالب جدیدی قرار دهیم و یا به سوال شما پاسخ دهیم.


تغییرات نسخه اخیر

تغییرات رابط کاربری


توسعه دهنده

سهراب