لوگو   60 Seconds! Atomic Adventure

60 Seconds! Atomic Adventure

تصاویر   60 Seconds! Atomic Adventureتصاویر   60 Seconds! Atomic Adventureتصاویر   60 Seconds! Atomic Adventureتصاویر   60 Seconds! Atomic Adventureتصاویر   60 Seconds! Atomic Adventure

توضیحات

این بار در آیفون خود با بازی ماجراجویی 60 Seconds آخرالزمان را تجربه کنید!

در این بازی تا 60 ثانیه دیگر جنگ هسته‌ای وحشتناکی شکل می‌گیرد و تنها یک دقیقه فرصت دارید تا خانواده خود را قبل از حمله هسته‌ای نجات دهید و آن‌ها را به پناهگاه ببرید. وقتی به پناهگاه می‌روید همچنان با چالش‌های مختلفی از جمله غذا و خطرات مختلف رو به رو خواهید بود که ممکن است شما را بکشد! اما باید نهایت تلاش خود را بکنید تا در آن پناهگاه محقر بتواند زنده بمانید و از خانواده خود محافظت کنید.

در 60 Seconds شما در نقش یکی از اعضای خانواده به نام تد هستید که با تصمیمات بسیار حساسی روبه رو است. تد باید در لحظه تصمیم بگیرد که کدام یک از افراد خانواده را نجات دهد و چه کسی را رها کند. همه این تصمیمات دشوار روی روند بازی تاثیر می‌گذارند پس تد باید هوشمندانه و سریع عمل کند.


امکانات و ویژگی‌های بازی 60 Seconds! Atomic Adventure:


• جمع آوری تجهیزات مناسب از خانه

• روبرو شدن با چالش‌های حساس

• تصمیم گیری در لحظه

• طراحی گرافیک جذاب و حرفه‌ای

• نیازمند دقت و سرعت عمل

• مناسب کاربران iOS و قابل اجرا روی آیفون 5 به بالا


اگر شما هم دوست دارید یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ماجراجویی را روی گوشی خود داشته باشید، می‌توانید نسخه iOS بازی 60 Seconds را از اپ استور ایرانی آی‌اپس دانلود و نصب کنید تا به معنای واقعی هیجان را در بازی تجربه کنید.


تغییرات نسخه اخیر

New icon in Main Menu.


توسعه دهنده

Robot Gentleman sp. z o.o.