لوگو 2112TD: Tower Defense Survival

2112TD: Tower Defense Survival

تصاویر 2112TD: Tower Defense Survivalتصاویر 2112TD: Tower Defense Survivalتصاویر 2112TD: Tower Defense Survivalتصاویر 2112TD: Tower Defense Survivalتصاویر 2112TD: Tower Defense Survival

توضیحات

بازی استراتژیک Tower defense قصه‌ی سال 2112 میلادی است که در آن زمین دیگر جای مناسبی برای ادامه زندگی نیست و انسان‌ها برای بقا به سیاره‌های دیگر سفر کرده‌اند. در بازی برج دفاعی 2112 شما برای زنده ماندن در سیارات دیگر باید با موجودات فضایی بجنگید و آنجا را از آن خود کنید.

برای مبارزه با دشمنان خود می‌توانید از انواع و اقسام نیروها استفاده کنید و با قدرتمندتر شدن در این مسیر به مقابله با موجودات فضایی بپردازید. بازی 1221TD شما را به میدان جنگ واقعی می‌برد و با موانع بسیاری روبرو خواهید شد. آیا واقعا می‌توانید از پس جنگ‌های خونین و وحشتناک بر بیایید؟ آیامی‌توانید چالش‌ها و کشت و کشتارها را تاب بیاورید و زنده بمانید؟


این بازی یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین بازی‌های جنگی استراتژیک برای شما کاربران آیفون است که توانسته با تصویرسازی منحصر بفرد صحنه‌های جنگی، جذابیت بازی را دوچندان کند.


امکانات و ویژگی‌های بازی 2112TD: Tower Defense survival:


• رابط کاربری حرفه‌ای و جذاب

• نابودی دشمنان با استفاده از مسلسل، سلاح‌ها آتشین، توپخانه‌ها، برج‌های پلاسما

• مبارزه و فتح مکان‌ها مختلف

• ساخت و بروزرسانی مناطق دفاعی

• دفاع از کلونی‌های زمین


اگر از طرفداران بازی‌های جنگی هستید و کشت‌و کشتار در بازی‌ها را دوست دارید، هم اکنون می‌توانید این بازی 1.99 دلاری را به صورت رایگان از اپ استور آی‌اپس دانلود و نصب کنید و از این بازی هیجان انگیز لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر

Welcome Commanders!


Due to popular demand cloud save support has now been added to 2112TD so you can save your progress across multiple devices.


Good luck and have fun.


توسعه دهنده

Refinery Productions