لوگو قوانین و اخبار حقوقی

قوانین و اخبار حقوقی

تصاویر قوانین و اخبار حقوقیتصاویر قوانین و اخبار حقوقیتصاویر قوانین و اخبار حقوقیتصاویر قوانین و اخبار حقوقی

توضیحات

نرم افزار دیده بان هشتم در برگیرنده مجموعه کامل قوانین کشور ، آراء وحدت رویه ، نظریات مشورتی ، مکان یاب قضائی ، محاسبات ( محاسبه هزینه دادرسی ، حق الوکاله ، تمبر مالیاتی وکلا خسارت تاخیر تادیه ، محاسبه هزینه دفاتر اسناد رسمی و ..) ، کنوانسیون ها ،ترمینولوژی ، جستجوی وکیل ، لیست کتب حقوقی ، بخش خدمات قضایی (نمونه آراء قضایی ، پیگیری پرونده های قضایی و ..) و نمونه فرم های حقوقی پرکاربرد(شامل نمونه اظهارنامه ، نمونه دادخواست ، نمونه قراردادها ، نمونه درخواست ها و نمونه فرم ها) می باشد که برای اولین بار به صورت یک مجموعه کامل در یک نرم افزار به علاقه مندان عرضه می شود.


در این نرم افزار شما میتوانید قوانین ، آیین نامه ، بخشنامه و .. مورد نظر خود را بصورت شخصی در بخش قوانین من اضافه کنید(با امکان جستجو)


این مجموعه علاوه بر موارد ذکر شده برای نخستین بار اخبار حقوقی کشور را نیز پوشش می دهد و شما علاقه مندان به مسائل حقوقی می توانید در کمترین زمان ممکن به این اخبار دسترسی داشته باشید.


در این نرم افزار شما وکلای عزیز می توانید خلاصه ای از پرونده ها ، قرارهای ملاقات ، جلسات رسیدگی و ... را در بخش یادداشت های من ذخیره و استفاده کنید همچنین امکان یاداشت گذاری و نکته برداری در زیر مواد قانونی و همچنین اشتراک گذاری و برگزیده کردن قسمت های پرکاربرد برای دسترسی آسان است


ما بر آنیم تا با ارائه این برنامه گامی در جهت سهولت دسترسی جامعه حقوقی از جمله وکلا ، قضات ، سردفتران و دانشجویان به منابع حقوقی کشور برداریم. و همچنین موجب ارتقاء سطح آگاهی حقوقی مردم گردیم ، زیرا آگاهی افراد از حقوق خود یک امر مسلم و یکی از ملزمات زندگی در جامعه امروزی است.


برنامه دیده بان هشتم با دارا بودن بالغ بر ۱۰۰۰ قانون ، آیین نامه ، کنوانسیون و ... در ۳۷ دسته بندی دسترسی شما را به قوانین آسان نموده است.


شما کاربران عزیز میتوانید با نظرات خود ما را در ارتقاء این نرم افزار یاری کنید.


امکانات :


جستجو در تمام محتوا


جستجو در عناوین


جستجو در قانون موردنظر


امکان برگزیده کردن مطالب


امکان یادداشت گذاری در زیر مطالب


امکان کپی کردن و اشتراک گذاری مطالب


تغییرات نسخه اخیر

رفع برخی از ایرادات


توسعه دهنده

دیده بان هشتم