لوگو عکس باکس

عکس باکس

5
تصاویر عکس باکستصاویر عکس باکستصاویر عکس باکستصاویر عکس باکستصاویر عکس باکس

توضیحات

عکس باکس یک حافظه ابری قدرتمند است که به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به هر نوع هارد و یا مموری تمام عکس‌های خود را ذخیره کنید و در هر زمانی و در هرکجایی که هستید به وسیله موبایل و یا کامپیوتر خود به آرشیو عکس‌هایتان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را در پوشه‌های مختلف دسته‌بندی کنید.


از دیگر امکانات عکس‌باکس سرویس اشتراک‌گذاری عکس است. در عکس‌باکس می‌توانید عکس‌های خود را با امنیت بالا و به صورت خصوصی با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید، کسانی که در یک آلبوم عکس شما مشترک شده‌اند، می‌توانند تمام عکس‌های موجود در آن آلبوم را با حجم واقعی عکس دانلود کرده، به گالری موبایل خود اضافه کنند و یا در عکس‌باکس‌های شخصی خود ذخیره کنند.

عکس‌باکس یک شبکه اجتماعی بسیار خصوصی است. دوستانی که توسط شما به یک آلبوم عکس اضافه می‌شوند می‌توانند زیر عکس‌ها کامنت بگذارند، آن‌ها را لایک کنند و خاطرات مشترک‌تان را بازگو کنند. به غیر از شما هیچ شخص دیگری امکان مشاهده و دسترسی به عکس‌های شما را ندارد، هر کدام از دوستان شما فقط عکس‌هایی را می‌تواند مشاهده کند که شما به او دسترسی داده و با او به اشتراک گذاشته‌اید.

امکانات عکس‌باکس:

• اشتراک‌گذاری آسان و خصوصی عکس‌ها با امنیت بالا

• ۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی رایگان با عضویت در عکس باکس

• دسته‌بندی عکس‌ها و ایجاد پوشه‌های مختلف

• امکان لایک و ثبت نظر برای هر عکس

• دعوت از دوستان و دریافت حجم ذخیره‌سازی رایگان

• چاپ عکس به کمک سرویس عکس پرینت بدون نیاز به آپلود مجدد عکس‌ها


امکانات فنی و زیرساخت عکس باکس:

سرویس‌دهندگان عکس ‌باکس در بهترین دیتاسنترهای ایران قرار دارند و از استاندارد TIA-942 پیروی می‌کنند (لازم به ذکر است درصد در دسترس بودن این استاندارد 99.995% است). تصاویر ذخیره شده در عکس‌باکس روی سرورهایی که امنیت بسیار بالایی دارند و احتمال نفوذ به آنها بسیار کم است نگهداری می‌شود. سرویس‌دهندگان عکس ‌باکس جهت اطمینان از امنیت داده‌ها استاندارد امنیت اطلاعات ISO27001 را مستقر نموده‌اند و علاوه بر آن کارشناسان امنیت عکس‌ باکس به صورت مستمر در حال کنترل و ارتقاء سطح امنیت لایه‌های مختلف این سرویس خواهند بود.


Instagram: Axbox.app


تغییرات نسخه اخیر

امکان لایک و ثبت نظر برای هر عکس


توسعه دهنده

عکس پرینت