لوگو ایکام | کانون اعتباری ما

ایکام | کانون اعتباری ما

تصاویر ایکام | کانون اعتباری ماتصاویر ایکام | کانون اعتباری ماتصاویر ایکام | کانون اعتباری ماتصاویر ایکام | کانون اعتباری ما

توضیحات

ایکــام یکی از پروژه های گروه شرکت های پرهام کیش است که طی یک قرارداد تجاری با شرکتهای بزرگ حوزه زیر ساخت بانکی، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز نمود. حوزه فعالیت ایکــام ، معرفی محصولات و خدمات پذیرندگان به اعضاء باشگاه خود میباشد و با ارائه تخفیفات و اعتبارات خرید در این مسیر هم به رونق کسب و کار پذیرندگان میپردازد و هم در جهت کمک به قدرت خرید مایحتاج مصرفی و عمومی اعضاء اهتمام می ورزد.

ایکــام درصدد است تا با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی ، در حوزه خرید اعتباری روشی نوین را ارائه نماید که از یک سو برای صاحبان کالاها و خدمات سودآور باشد، و از سوی دیگر برای مشتریان و خریداران صرفۀ اقتصادی بالایی داشته باشد. استفاده از قدرت خرید گروهی و خرید اعتباری باعث کسر شدن هزینه های تبلیغاتی سربار بر گروه کالاها و خدمات گردیده و در نتیجه این میزان کسر هزینه به قدرت خرید مشتریان اضافه میگردد.

تمامی اعضاء باشگاه مشتریان ایکــام با خرید از مراکز طرف قرارداد علاوه بر تخفیف های در لحظه، اعتباری ریالی در حساب بانکی خود دریافت خواهند نمود که توسط تمامی کارتهای بانکی آنها قابل استفاده میباشد.

هدف ما در ایکــام گردآوری یک بستر اعتباری جهت ارائه تمامی خدمات و کالاها با بیشترین درصد تخفیف است تا امکان استفاده از بهترین‌ها را با بیشترین امکان دسترسی فراهم نماییم. شما با عضویت در ایکام علاوه بر استفاده از بستر تخفیف لحظه ای از مزایای خرید اعتباری نیز بهره مند خواهید شد.


تغییرات نسخه اخیر

اولین انتشار


توسعه دهنده

پرهام کیش