لوگو آراستا 360

آراستا 360

تصاویر آراستا 360تصاویر آراستا 360تصاویر آراستا 360

توضیحات

یکی از دغدغه های همه ی ما این هست که نمیدونیم چه فرش یا وسایل دکوراتیوی با رنگ یا سایزهای مختلف برای محیط زندگی ما مناسب هست؟ تا به حال براتون پیش اومده برای انتخاب یه محصول در فروشگاه به این فکر کنید که آیا این محصول برای خونه من مناسب هست یا نه؟ رنگش برای اتاق چطوره؟

در این موارد اغلب نظر اطرافیان رو میپرسیم و دچار سردرگمی میشیم چون هرکسی یه پیشنهادی داره. ممکن هم هست برای خرید کلی زمانت رو بزاری تا بتونی به نتیجه دلخواهت برسی.

ما برای راحتی شما با طراحی منحصر به فرد اپلیکیشن واقعیت افزوده آراستا در کنارت هستیم تا بتونی موقع خرید فرش یا هر وسیله مورد نیاز یا تزئینی خونه بهترین انتخاب رو داشته باشی تا بتونی وسایلی رو که دوست داری بدون شک و تردید و با صرف کمترین زمان، با شرایط چیدمان خونه ات تطابق بدی و به آسونی خریدت رو انجام بدی.

اپلیکیشن آراستا برای همه سنین، با هر سبک و سلیقه‌ای مناسبه؛ با نصب این اپلیکیشن میتونی، توی خونه با گوشی محصول مورد نظرت رو در کنار وسایل خونه به صورت واقعی و دقیق ببینی و تناسب اون رو توی فضای خونه به راحتی بسنجی.

تیم خلاق و سختکوش آراستا ، دلسوزانه برای راحتی و آسایش تو، سعی داره در مسیر خرید و انتخاب تو در کنارت باشه، تا با تصمیم کارآمد خودت بتونی منزل زیباتری داشته باشی؛ برای جواب به سوالات احتمالی شما، با پشتیبانی قوی تیم آراستا، پاسخگوی شما خواهیم بود.

با اپلیکیشن آراستا همه چیز رو قبل از خرید پرو کن و با اعتماد خرید کن .

مزایای استفاده از برنامه آراستا:

پرو آنلاین محصول

پرداخت در محل

تضمین بازگشت در صورت عدم رضایت


لذت دکوراسیون منزل با گوشی خودت رو از دست نده!


در صورت وجود هرگونه مشکل یا ابهام در استفاده از برنامه با ما در تماس باشید:

02147620123


تغییرات نسخه اخیر

بهبود تجربه کاربری


توسعه دهنده

آراستا