لوگو ۵۰۴ و ۱۱۰۰ واژه زبان انگلیسی

۵۰۴ و ۱۱۰۰ واژه زبان انگلیسی

تصاویر ۵۰۴ و ۱۱۰۰ واژه زبان انگلیسیتصاویر ۵۰۴ و ۱۱۰۰ واژه زبان انگلیسیتصاویر ۵۰۴ و ۱۱۰۰ واژه زبان انگلیسیتصاویر ۵۰۴ و ۱۱۰۰ واژه زبان انگلیسیتصاویر ۵۰۴ و ۱۱۰۰ واژه زبان انگلیسی

توضیحات

روش تیک ایت یکی از بهترین روش های یادگیری لغات در کمترین زمان برای مدت زمان طولانی است.در این روش اساس کار بر مبنای تکرار است که باعث یادگیری خوب و کند شدن فراموشی می شود.

این برنامه بر اساس روش علمی فیلسوف آلمانی ابینگهاوس به نام نظریه منحنی فراموشی طراحی شده است. در این روش بر اساس فعل تکرار و تکرار در فواصل زمانی معین جهت به حافظه سپاری بهتر اطلاعات انجام می شود .

در این برنامه،  لغتات هر درس می بایست در ۸ روز مرور شود که با  هر بار مرور در صورت دانستن معنی آن؛ علامت تیک و در صورت ندانستن آن علامت ضربدر زده می شود. برای هر کلمه باید ۶ خانه از ۸ خانه تیک سبز خورده باشد که به این معنی است تسلط و یادگیری شما خوب است و در غیر این صورت می بایست کلمه دوباره مرور شود. روش ‍پیشنهادی این است که روز اول، درس اول  و در روز دوم درس اول و به همراه درس دوم مرور شود و در روز سوم درس های اول و دوم و به همراه درس سوم مرور می شود ، در روز هشتم می بینید که تمام خانه های درس اول تیک خورده است و می توانید سنجش و ارزیابی بهتری از یادگیری لغت در ذهن خود داشته باشید. در روز نهم درس نهم برای بار اول مرور می شود و این کار و رویه را تا درس آخر انجام داده می شود.

اگر برای یک کلمه بعد از ۸ روز کمتر از ۶ خانه تیک خورده باشد می بایست آن کلمه را دوباره مرور نمود، که با پاک کردن علامت های آن می توانید آن رو دوبار شروع به مرور کردن نمایید


در این برنامه :





    • مهم ترین کلمات پایه ای برای هر زبان آموزی در قالب موضوعات متفاوت ارایه شده است.





    • ۵۰۴ کلمه ضروری انگلیسی در قالب ۴۲ درس ۱۲ کلمه ای ارایه شده است.





    • ۱۲۵ واژه مشکل اما ضروری نیز در قالب ۱۳ بخش ارایه شده است. این لغات مکمل بخش ۵۰۴ کلمه ای می باشد.





    • ۱۱۰۰ واژه ضروری که باید بدانید رادر قالب چهل و هفت بخش مجزا ارایه کرده ایم.





    • امکان ایجاد نمودن لیست های لغت دلخواه از جانب شما وجود دارد. مهم ترین ویژگی این بخش این است که این لغات را با همان کارایی و ویژگی های لغات برنامه دنبال نمایید.





    • امکان مشاهده میزان پیشرفت و سطح یادگیری هر کلمه فراهم شده است.





    • امکان مشاهده میزان پیشرفت هر درس و بخش نیز فراهم شده است.





    • بخشی ایحاد شده است که شما می توانید تعداد لغات یادگیری شده تان را در یک لیست فهرست وار مشاهده نمایید و ارزیابی کمی از دانش زبانی خود داشته باشید.





    • تلفظ خودکار کلمات؛ امکانی فراهم نموده ایم که ورق زدن لغات هر درس و بخش کلمات بطور خودکار تلفظ شود و با در صورت تمایل آن را غیر فعال نمایید.





    • تنظیم سرعت تلفظ کلمات؛ همچنین شما می توانید سرعت تلفظ هر لغت در کل برنامه را بطور دلخواه تنظم نمایید.





    • ریست کردن کلیه رخداد ها؛ شما می توانید بعد از یادگیری هر مجموعه لغت یا درسی، کلیه رخداد ها و رکورد های خود را ریست نموده و دوباره شروع به یادگیری نمایید.





    • برای هر کلمه موجود در هر درس دارای معنی فارسی و علایم فونتیک( آمریکن و بریتیش )و تلفظ آن کلمه در قالب فلش کارت ارایه شده است.




برنامه ٰ ۵۰۴ و ۱۱۰۰ واژه زبان انگلیسی ٰ بصورت کاملا رایگان ارائه می شود و هیچگونه مبلغی از کاربر دریافت نخواهد کرد و فقط مقداری تبلیغات در محیط برنامه ارائه می شود ( تبلیغات بدون هزینه است)


تبلیغات :





    • در هر بار حضور شما در برنامه مقداری تبلیغات بصورت بنری و محتوایی نمایش داده می شود که این موارد بمنظور درآمد زایی توسعه دهنده خواهد بود که فقط در صورت کلیک بر روی آن محقق خواهد شد و نمایش آن هیچگونه هزینه ای برای شما نخواهد داشت، همانطور که کلیک بر روی آن نیز هیچگونه هزینه ای برای شما نخواهد داشت.





    • همچنین لازم به ذکر است که تبلغات نشان داده شده از جانب شرکت های معتبر ارائه می شود که در صورت مفید بودن آن برایتان می توانید دانلود کرده استفاده لازم را ببرید.





    • برنامه ما یعنی برنامه ٰ ۵۰۴ و ۱۱۰۰ واژه زبان انگلیسی ٰ هیچونه مسئولیتی فردی و حقوقی را در قبال تبلیغات ارائه شده متقبل نخواهد شد.




بدیهی است کار مجموعه ما بی اشکال نیست و بی صبرانه منتظر دیدگاه ها، پیشنهادات، انتقادات شما کاربران محترم در جهت پیشرفت برنامه که همانا افزایش رضایت شما عزیزان است، خواهیم بود.

ایمیل برنامه :

iphonelabb@gmail.com


تغییرات نسخه اخیر

fix bugs


توسعه دهنده

حسین دهقانی