لوگو گیلا، فروشگاه اینترنتی لبنیات محلی

گیلا، فروشگاه اینترنتی لبنیات محلی

تصاویر گیلا، فروشگاه اینترنتی لبنیات محلیتصاویر گیلا، فروشگاه اینترنتی لبنیات محلیتصاویر گیلا، فروشگاه اینترنتی لبنیات محلیتصاویر گیلا، فروشگاه اینترنتی لبنیات محلیتصاویر گیلا، فروشگاه اینترنتی لبنیات محلی

توضیحات

امروزه برای بیشتر نیازهای روزمره از جمله انتخاب و خرید کالا، راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد. دیگر کمتر کسی برای تهیه کالاهای اساسی و روزمره خود بدون تحقیق و بررسی اقدام به خرید می‏‌کند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری محصول موردنظر خود را انتخاب نماید. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید با رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین رو است که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

فروشگاه اینترنتی گیلا با بیش از 15 سال تجربه در زمینه لبنیات محلی، در حال حاضر در شهر قائمشهر فعال می باشد و در آینده ای نزدیک به سایر شهرهای استان مازندران نیز محصولات خود را ارائه خواهد نمود.

شما عزیزان می توانید محصولات مورد نیاز خود را به صورت تکی و عمده سفارش دهید و سفارشات خود را حداکثر در ظرف مدت ۷۲ ساعت دریافت نمایید.


تغییرات نسخه اخیر

گیلا، فروشگاه اینترنتی لبنیات محلی


توسعه دهنده

شرکت فناوری اطلاعات چنته