لوگو  مانا | Mana App

مانا | Mana App

تصاویر  مانا | Mana Appتصاویر  مانا | Mana Appتصاویر  مانا | Mana App

توضیحات

این اپلیکیشن، به شما اجازه می‌دهد که درباره تمام برنامه‌های مهاجرتی، ویزا و تحصیلی کانادا اطلاعات مورد نیاز را در لحظه و بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود دریافت کنید.

شما همچنین می‌توانید، فرم ارزیابی رایگان را پر کنید تا یکی از کارشناسان ما پس از بررسی شرایط شما، بهترین راه حل را برای مهاجرت به کانادا به شما پیشنهاد دهد.

مانا مهاجرت به صورت قانونی و زیر نظر شورای مشاوران رسمی ادارهٔ مهاجرت کانادا، در زمینهٔ خدمات مربوط به ویزا، تحصیل و مهاجرت به این کشور فعالیت می‌کند.

بیش از ۲۰ مشاور و وکیل مهاجرتی ما در نقاط مختلف جهان، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به آرزو‌ی خود برای مهاجرت به کشوری زیبا و غنی با مردمانی دوست‌داشتنی، برسید.

دفتر مرکزی مانامهاجرت در شهر تورنتوی کانادا واقع است. همین امر باعث شده است که مشاوره‌های ما مبتنی بر واقعیت‌های جامعه‌ای باشد که خودمان در آن زندگی می‌کنیم.

در عین حال ما در کشور‌های ایران، امارات متحدهٔ عربی و مالزی هم دفتر داریم که این دفاتر به عنوان مراکز پشتیبان، به موکلان خدمات ارائه می‌دهند. دفاتر منطقه‌ای به موکلان ما اجازه می‌دهند که اسناد مورد نیاز را مستقیماً به همکاران ما ارائه کنند.

ما در این مسیر پر فراز و نشیب و جذاب، چشم و گوش شما هستیم و از نزدیک این تحولات را رصد می‌کنیم.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

manaapp