لوگو اندرومدا دیزاین

اندرومدا دیزاین

تصاویر اندرومدا دیزاینتصاویر اندرومدا دیزاینتصاویر اندرومدا دیزاینتصاویر اندرومدا دیزاینتصاویر اندرومدا دیزاین

توضیحات

شرکت چاپ و‌تبلیغات اندرومدا پس از سال ها تحقیق و بررسی در زمینه چاپ و تبلیغات فعالیت خود را آغاز نمود . این شرکت با برگزیدن بهترین پرسنل دارای تحصیلات در زمینه گرافیک و تجربه در زمینه تبلیغات حرفه ای آماده ارائه طراحی فوق حرفه ای و چاپ با بهترین کیفیت به شما عزیزان می باشد.

هدف از طراحی این وبسایت و اپلیکیشن ، آسان سازی تبلیغات و گسترش اطلاع عموم از تبلیغات حرفه ای می باشد. شما فقط با انتخاب چند گزینه در گوشی موبایل خود می توانید از هر گونه خدمات چاپ و طراحی بهرمند شوید و برای بهبود کسب و‌کار خود مشاوره دریافت کنید.


چرا از اندرومدا خرید کنید؟

خرید از اندرومدا مزایای ذیل را برای شما به همراه دارد:

بررسی قبل از تولید: تمامی فایل های دریافتی از طرف شما توسط نرم افزارهای تخصصی بررسی میگردند. اگر فایل شما مشکلی داشته باشد یا به هر دلیل مناسب چاپ نباشد، حتماً قبل از انجام هرگونه فعالیتی به اطلاع شما رسانده خواهد شد.

کنترل کیفیت: پرسنل اندرومدا از زمان شروع پروسه چاپ هر سفارش در چاپخانه ها حضور داشته و ضمن نظارت کیفی، کلیه مراحل چاپ و تولید را دقیقاً کنترل میکنند.

گارانتی: نظر به حضور دایم و مستمر پرسنل کنترل کیفیت اندرومدا در کلیه مراحل، سفارشات دقیقاً طبق خواسته مشتریان تولید می گردد.

مقرون به صرفه بودن: شعار ما سود کم و فروش بالاست. شما می توانید کلیه خدمات را با مناسب ترین قیمت دریافت کنید.

آسان ترین راه تبلیغات: شما در محل خود فقط در چند دقیقه می توانید تمامی نمونه هارا بررسی کرده و سفارش دهید و طی کمترین زمان سفارش خود را دریافت کنید.


ارسال توسط اندرومدا: محصولات به آدرس اعلام شده از سوی شما ارسال می گردند.


تغییرات نسخه اخیر

,


توسعه دهنده

اپ ساز