لوگو پازل سه بعدی فرهنگ و تمدن

پازل سه بعدی فرهنگ و تمدن

تصاویر پازل سه بعدی فرهنگ و تمدنتصاویر پازل سه بعدی فرهنگ و تمدنتصاویر پازل سه بعدی فرهنگ و تمدنتصاویر پازل سه بعدی فرهنگ و تمدنتصاویر پازل سه بعدی فرهنگ و تمدن

توضیحات

اولین اپلیکیشن فروشگاهی صنعت اسباب بازی با قابلیت واقعیت افزوده (AR)

اپلیکیشن واقعیت افزوده 3DPuzzle یک اپلیکیشن تخصصی جهت خرید محصولات تولیدی موسسه فرهنگی-هنری میراث فرهنگ و تمدن پارس طراح و تولید کننده پازل های سه بعدی بناهای تاریخی ایران با برند فرهنگ و تمدن است.

شما میتوانید از این برنامه جهت بررسی محصولات استفاده نمایید و سپس به ثبت سفارش در آن بپردازید؛‌ یکی از ویژگی های خاص و متفاوت این اپلیکیشن ویژگی واقعیت افزوده آن است؛ در واقع این اپلیکیشن اولین اپلیکیشن واقعیت افزوده فروشگاهی صنعت اسباب بازی در ایران می باشد و شما میتوانید قبل از خرید، محصول مورد نظرتون را در مکان مورد نظر خود قرار دهید و پس از بررسی، ثبت سفارش کنید و یا آن را به لیست مورد علاقه ها انتقال داده و در آینده آن را تهیه نمایید.

از دیگر ویژگی های این برنامه بهره مندی از نوتیفیکشن های مربوط به کد های تخفیف، جشنواره فروش، محصولات جدید و … می باشد که با نصب این اپلیکیشن از آن ها بهره مند می شوید.


آشنایی بیشتر با قابلیت واقعیت افزوده :

واقعیت افزوده چه کمکی به ما در زمان خرید محصول میکنه؟

تا به حال شده به یک وسیله ای نیاز داشتین و میخواستین اینترنتی خرید کنین.

تو خرید اینترنتی معمولا مجبوریم از روی عکس محصول یا ابعاد محصول که در قسمت اطلاعات محصول نوشته شده تصمیم بگیریم که معمولا نمیدونیم ابعادی که برای محصول نوشته شده مربوط به ابعاد خود محصوله یا ابعاد بسته بندی، در نهایت هم معمولا مجبور بودیم یه چیزی تو ذهنمون از اون تصور کنیم و آخر هم بدون اطمینان خاطر و با شک و تردید ناچار شدیم خرید کنیم.

گاهی اوقات هم شده که یه وسیله ای خریدیم بعد که رسیده دستمون، دیدیم با اونی ک تو عکس قبلا دیده بودیم متفاوت بوده اونم بخاطر خطای دید یا نحوه خاص عکس برداری از اون کالا.

این مشکل به وسیله واقعیت افزوده حل شده، به این صورت که شما زمانی که محصول مورد نظرتون انتخاب کردین قبل اینکه بخوایین خرید کنین، به وسیله دوربین گوشیتون اون رو هرجایی از محیط کار یا منزلتون که خودتون میخوایین قرار میدین و تو ابعاد واقعی مشاهده میکنین و زمانی که همه چیز مطابق خواسته هاتون بود، ثبت سفارش میکنین.

حرف ما را بیشتر اونایی متوجه میشن که بعد از خرید، محصولی که بهشون تحویل داده شده با اونی که فکر میکردن خیلی متفاوت تر بوده.


مزیت اپلیکیشن فروشگاهی واقعیت افزوده نسبت به اپلیکیشن های فروشگاهی:



  • امکان مشاهده محصول با ابعاد اصلی در فضای واقعی توسط کاربر قبل از خرید

  • جایگذاری و جابجایی محصول در مکان مورد نظر کاربر

  • امکان چرخاندن محصول و دیدن تمامی وجوه کالا

  • امکان بزرگنمایی برای دیدن جزییات قبل از خرید


سیستم عامل های قابل اجرا:

سیستم عامل ios : تمام گوشی هایی که بعد از iphone 6s (سال معرفی ۲۰۱۴) معرفی شده اند دارای قابلیت arkit هستند و این برنامه بر روی آن ها اجرا می شود.

سیستم عامل اندرودید : تمام گوشی های اندرویدی قابلیت نصب این برنامه را دارا هستن با این تفاوت که مشاهده قسمت واقعیت افزوده فقط در گوشی هایی که از قابلیت AR پشتیبانی می کنند، امکان پذیر است.


بعد از استفاده از این اپلیکیشن لطفا نظراتتون رو با ما به اشتراک بزارین تا بتونیم هرچه بهتر این قابلیت رو گسترش بدیم.


تغییرات نسخه اخیر

رفع برخی مشکلات جزئی مربوط به نمایش محصولات


توسعه دهنده

R-seen