همراه من، همراه اول زندگی دیجیتال
در سامانه همراه من، خدمات بسیار گسترده همراه اول برای مشترکین دائمی و اعتباری به صورت غیرحضوری و آنلاین قابل دسترسی است و کاربران به راحتی میتوانند خدمات مورد نظر خود را مشاهده و مورد استفاده قرار دهند. برخی از مهمترین خدمات ارائه شده به صورت زیر است:
• امکان مشاهده پروفایل و مدیریت تمام سیمکارتهای به نام مشترکین در دو حالت ساده و پیشرفته
• مشاهده جزئیات و پرداخت سریع و آنی صورتحساب میاندوره و پایاندوره برای مشترکین دائمی و امکان تقسیط بدهی و پرداخت اقساط و مشاهده تاریخچه پرداخت صورتحساب
• امکان افزایش بستانکاری مشترکین دائمی به منظور جلوگیری از قطع میاندوره خط خصوصاً در زمان استفاده از رومینگ بینالملل
• مشاهده موجودی اعتبار سیمکارت برای مشترکین اعتباری به تفکیک نوع شارژ و خرید انواع شارژ عادی، فوقالعاده، جوانان و بانوان و مشاهده تاریخچه خرید شارژهای قبلی
• امکان استفاده از سرویس چتر اضطراری (تماس و شارژ اضطراری) برای مشترکین اعتباری
• مشاهده و مدیریت تمام بستههای فعال مشترکین به تفکیک نوع بسته و سرویس
• خرید، فعالسازی و مدیریت تمام بستههای ارائه شده همراه اول در گروههای اینترنت، مکالمه، پیامک و بستههای ترکیبی و مدار فیروزهای
• فعالسازی و بهرهمندی از طرحهای تشویقی چون هدیه روز تولد، هدیه شتاب در پرداخت و هدایای دورهای و مناسبتی
• عضویت در باشگاه فیروزهای و بهرهمندی از طرحهای تشویقی جذاب و هیجانانگیز (باشگاه مشتریان همراه اول)
• امکان دریافت خلاصه کارکرد و ریزمکالمات کامل خطوط
• امکان انتقال اعتبار از خطوط دائمی و اعتباری به خطوط اعتباری
• امکان خرید مودم و سیمکارت
• امکان تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی
• امکان قطع و وصل خط (به دلایل مفقودی خط یا درخواست کاربر) و سلب مالکیت سیمکارت
• امکان قطع و وصل مصرف اینترنت تعرفه آزاد
• امکان خارج کردن خطوط اعتباری از لیست سیاه ورود پین شارژ
• امکان فعالسازی و غیرفعالسازی سرویس رومینگ
• امکان فعالسازی و غیرفعالسازی سرویس تماسبان
• امکان فعالسازی و غیرفعالسازی سرویس پیامگیر صوتی
• امکان فعالسازی و غیرفعالسازی سرویس محدودیت مکالمه
• امکان فعالسازی و غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی
• مشاهده آوای انتظار فعال کاربر و امکان جستجو در آواهای انتظار و فعالسازی و غیرفعالسازی آوا
• مشاهده خدمات محتوایی فعال کاربر و امکان جستجو در خدمات محتوایی ارائه شده و فعالسازی و غیرفعالسازی خدمات
• مشاهده دفاتر خدماتی اطراف کاربر و وضعیت پوشش اینترنت روی نقشه و امکان تست سرعت اینترنت
• امکان تماس با پشتیبانی (مکالمه، پیامک و ایمیل) یا درخواست کاربران جهت تماس پشتیبانی با ایشان
• امکان شرکت در نظرسنجیها و ارائه پیشنهادات و انتقادات
• امکان مدیریت نشستهای فعال کاربر
• امکان ورود بایومتریک به سامانه
تغییرات نسخه جدید همراه من
در نسخه جدید همراه من، بسیاری از مشکلات نسخههای قبلی رفع و واسط کاربری بهینه و مفیدتری برای کاربران همراه اول تدارک دیده شده است:
تغییرات جذاب طراحی و سادهسازی فرایندها و خدمات
در نسخه جدید سامانه همراه من، واسط کاربری سامانه به نحوی بازطراحی شده است تا کاربران با محیطی کاربرپسند، جذاب و متفاوت در فرایندها و مسیرهای سادهتر بتوانند از خدمات مورد نظر خود بهرهمند شوند.
امکان تغییر بین حالت ساده و پیشرفته
در حالت ساده سامانه همراه من جدید، کاربر به راحتی و تنها در یک صفحه میتواند اصلیترین خدمات مورد نیاز خود را مشاهده و مدیریت کند. در این حالت کاربر میتواند با سوئیچ روی هر یک از شمارههای به نام خود، امتیاز باشگاه فیروزهای خود را مشاهده و به باشگاه هدایت شود، مانده کیف پول الکترونیکی خود و تراکنشهای آن را مشاهده نماید، بستههای فعال خود را به تفکیک نوع بسته و سرویس مشاهده و در صورت نیاز بسته جدید خریداری کند، مبلغ صورتحساب میاندوره سیمکارت دائمی خود را مشاهده و پرداخت نماید یا مانده شارژ سیمکارت اعتباری خود را مشاهده و شارژ خریداری نماید.
همچنین، در حالت پیشرفته امکان مشاهده، مدیریت و استفاده از تمام خدمات سامانه برای کاربران فراهم شده است.
افزوده شدن کیف پول الکترونیکی و درگاه پرداخت بانکی درونبرنامهای
با توجه به طولانی و زمانبر بودن پرداخت صورتحساب، خرید شارژ و بسته از محل درگاههای بانکی، این امکان در سامانه همراه من جدید فراهم شده است تا کاربر بتواند با استفاده از کیف پول الکترونیکی و تنها با یک کلیک پرداختهای خود را انجام دهد و از خدمات مورد نظر بهرهمند شود. کیف پول الکترونیکی در تمام خدمات دیجیتال همراه اول چون همراه من، اوانو و محصولات آتی قابل استفاده بوده و کمپینها و جوایز ویژهای برای کاربران روی آن ارائه خواهد شد.
همچنین در سامانه جدید همراه من این امکان فراهم شده است تا پرداختهای بانکی از طریق درگاه پرداخت بانکی درونبرنامهای با تجربه کاربری بهتر و سرعت بیشتر نسبت به درگاه پرداخت بانکی اینترنتی انجام شود.
جامعترین سامانه خرید و فعالسازی شارژ و بستههای همراه اول
به منظور ارائه بهترین تجربه در خرید و فعالسازی بستههای همراه اول، تمامی بستههای ارائهشده در همه کانالها در سامانه همراه من جدید تجمیع و ارائه شده است:
• بستههای اینترنت ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و بلندمدت در گروههای اینترنت عادی، شبانت، صبحانت، نامحدود و هدیه
• بستههای ترکیبی مبتنی بر سلیقه و نیاز کاربر
• بستههای اینترنت، مکالمه و پیامک همراهی
• شارژ عادی با 5% شارژ بیشتر
• شارژ فوقالعاده، جوانان و بانوان
قابلیت پرداخت آنی صورتحساب
به منظور بهبود تجربه مشترکین دائمی و افزایش شفافیت در فرایند پرداخت صورتحساب، این امکان در سامانه همراه من جدید فراهم شده است تا به محض پرداخت صورتحساب میاندوره، پایاندوره یا اقساط بدهی صورتحساب، بدهی و صورتحساب مربوط بلافاصله صفر شود.
ارائه جوایز دورهای و مناسبتی
در سامانه همراه من جدید این امکان فراهم شده است تا جوایز دورهای (مانند بسته اینترنت دوشنبه سوری) و جوایز مناسبتی (مانند بسته عیدانه) برای کاربران قابل دسترس و فعالسازی باشد تا کاربران با مراجعه مرتب به سامانه، از این جوایز آگاه شده و بتوانند از آن بهرهمند شوند.
سایر خدمات جدید سامانه همراه من
در سامانه همراه من جدید سرویسهای کاربردی جدیدی اضافه و در دسترس کاربران قرار گرفته است که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• امکان مشاهده بستههای فعال مشترکین در دستهبندیهای موجود
• سرویس تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی
• سرویس سلب مالکیت سیمکارت
• سرویس خرید مودم و سیمکارت از فروشگاه آنلاین همراه اول
• سرویس فعالسازی و غیرفعالسازی سرویس تماسبان
به طور کلی، نسخه جدید همراه من تمام نیازهای مشترکین همراه اول را در محیطی جذاب پاسخ میدهد.
-بهبود سرویس های lمشتریان ویژه، سیمکارتهای من، پیگیری شکایات، حفظ خط اعتباری
-بهبود پایداری
همراه اول