لوگو حال، خدمات سلامتی در یک اپلیکیشن

حال، خدمات سلامتی در یک اپلیکیشن

5
تصاویر حال، خدمات سلامتی در یک اپلیکیشنتصاویر حال، خدمات سلامتی در یک اپلیکیشنتصاویر حال، خدمات سلامتی در یک اپلیکیشنتصاویر حال، خدمات سلامتی در یک اپلیکیشنتصاویر حال، خدمات سلامتی در یک اپلیکیشن

توضیحات

اپلیکیشن «حال»، بخش سلامت آپ است. با نصب اپلیکیشنِ «حال» می‌توانید به‌سادگی و با صرف چند دقیقه زمان، هر کاری که لازم است را برای سلامتی‌تان انجام دهید؛ از مشاوره آنلاین روانشناسی گرفته تا خرید دارو به‌صورت آنلاین. هزینه به‌صرفه و کیفیت قابل قبول این اپلیکیشن، باعث می‌‎شود از هر نوع مراجعه حضوری به مراکز مربوط به سلامتی بی‌نیاز شوید. فرقی ندارد که کجا باشید؛ در خانه، محلِ کار، سفر یا خیابان! فقط کافی است برنامه حال را باز کرده و همان لحظه حال‌تان را خوب کنید.


حالا، همین‌طور که روی دکمه نصب زده و منتظر بارگذاری این برنامه روی موبایل‌تان هستید، ادامه این متن را بخوانید تا ببینید چرا وجودِ اپلیکیشن «حال» در میان برنامه‌های دیگر در موبایل شما ضروری است.


با اپلیکیشن حال چه‌کارهایی می‌توان کرد؟


خیلی کارها! با این برنامه می‌توانید با روانشناس آنلاین (برای مشاوره خانواده آنلاین، مشاوره جنسی و...) گفت‌وگو کنید، انواع تست آزمایشگاهی مثلِ تست خون در منزل، تست کرونا در منزل (در قالب تست پی سی آر VIP، تست سریع و...) و دیگر آزمایش‌های مربوط به سلامتی را ثبت کنید، داروها و لوازم بهداشتی مورد نیازتان را از داروخانه آنلاین بخرید، مراقبت پرستاری در منزل را با خیال راحت سفارش دهید و حتی اعتباری را برای جراحی زیبایی قسطی مانند جراحی بینی قسطی، ایمپلنت دندان که در دسته عمل های دندان پزشکی قسطی قرار میگیرد و... دریافت کنید.


خدمات آنلاین سلامت «حال» برای حالِ خوب شما:


مشاوره آنلاین روانشناسی


زندگی‌های شلوغ و پُر از دغدغه امروز، دست‌کم برای یک‌بار هم که شده گذر ما را به مطب یک روان‌شناس انداخته است. روانشناس آنلاین حال اما الزام برای مراجعه حضوری به مطب متخصص را از زندگی ما حذف کرده و انجام یک گفت‌وگوی صمیمانه آنلاین را به جایش نشانده است.


مشاوره آنلاین پزشکی


همه ما می‌دانیم که مطب پزشکان این روزها چقدر شلوغ است و گاهی باید ساعت‌ها در اتاق انتظار پزشک بمانیم. مشاوره پزشکی آنلاین اپلیکیشن «حال» به ما این امکان را داده که زمان و سرمایه‌مان را برای خودمان نگه داریم و با دکتر آنلاین، مشاوره تلفنی، متنی، صوتی یا ویدیویی داشته باشیم.


خرید از داروخانه آنلاین


چندبار شده که برای خریدِ یک کپسول ژلوفن یا یک پماد ویتامین A مجبور شده‌ باشید مسافت قابل توجهی را طی کنید؟ داروخانه آنلاین «حال» با ارسال آنلاین دارو، آن را به خانه یا هرکجای دیگر که هستید می آورد.


انجام تست پزشکی در محل


اهمیت آزمایش چکاپ (Check Up) برای همه ما روشن است. این اقدام مهم اما به دلیلِ شلوغیِ مراکز آزمایشگاهیِ خوب و هدررفتِ زمان یا دور بودنِ مکان، اغلب پشتِ گوش انداخته می‌شود! با این خدمت میتوانید تست کرونا و آزمایش خون در منزل را انجام دهید.


خدمات اقساطی سلامت


خدمات سلامتیِ زیبایی جزو جدانشدنی زندگی‌های امروز ماست. به همین دلیل اپلیکیشن «حال» ترتیبی داده تا بتوانید با دریافت اعتبار عمل‌های زیبایی را به صورت اقساطی انجام دهید وهزینه‌های سنگینِ آن را کمتر متحمّل شوید.


نوبت‌دهی آنلاین


شما چطور وقت دکتر می‌گیرید؟ تماس با مطب در ساعاتی خاص؟ یا مراجعه حضوری؟ نوبت‌دهی آنلاین پزشکان و روان‌پزشکان در برنامه «حال»، شما را از همه اقدامات حضوری بی‌نیاز می‌کند؛ چون در طول چند دقیقه و فقط با اتصال به اینترنت می‌توانید از haal.ir نوبت بگیرید.


درخواست پزشک و پرستار در منزل


دریافت خدمات پزشکی و خدمات پرستاری امن و با کیفیت در منزل احتمالا دغدغه خیلی از افراد است. برای این نیاز نیز، «حال» کار شما را آسان کرده است.


فروش تجهیزات پزشکی


این شکل از خدمات آنلاین سلامتی احتمالا بیش از همه مورد توجه کسانی مانند پرستارها باشد که به دنبال خریدِ وسایل مخصوص پزشکی و سلامتی هستند.


تشکیل پرونده پزشکی


داشتن یک پرونده پزشکی آنلاین خیلی کاربردی است. این پرونده می‌تواند همه سوابق و مدارک مورد نیاز مربوط به سلامتی و پیگیری بیماری‌های شما را شامل شود و هر زمان که نیاز داشتید به کمک‌تان بیاید.


با نصب اپلیکیشن «حال» باید انتظار چه مزایایی را داشته باشید؟


اعتبار و اطمینان از خدمات دریافتی


سرعت در دریافت خدمات


کیفیت بالای برگزاری جلسات آنلاین مشاوره


بی‌نیازی کاربر از نصب دیگر اپلیکیشن‌های سلامتی


تنوع در ارائه خدمات آنلاین سلامت


سوال‌های متداول درباره اپلیکیشن حال


آیا استفاده از خدمات آنلاین سلامتی اپلیکیشن حال امن است؟


از آن‌جایی‌که اپلیکیشن حال، بخش سلامت مجموعه بزرگ «آپ» است، یک فضای امن برای ثبت خدمات سلامتی را برای شما فراهم می‌کند. آپ بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک خاورمیانه است که همه آن‌را می‌شناسیم و احتمالا بخش زیادی از پرداخت‌هایمان را با آپ انجام می‌دهیم. پس با خیال راحت به امنیت اپلیکیشن حال نیز اعتماد کنید.


چرا باید از اپلیکیشن «حال» استفاده کنم؟


چون این برنامه علاوه بر اعتبار و امنیت، کیفیت و سرعت بالایی دارد و همه خدمات سلامتی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.


با نصب این برنامه علاوه بر اینکه دیگر نیازی به حضور در مراکز پزشکی پیدا نمی‌کنید، نسبت‌به نصب و استفاده از دیگر اپلیکیشن‎های حوزه سلامتی بی‌نیاز خواهید شد.


آیا اطلاعات پزشکی و سلامتی من در این برنامه محرمانه خواهد بود؟


بله. اطلاعات شما به عنوان کاربرِ سلامتی، بین شما و اپلیکیشن حال کاملا محرمانه است. پزشکان و روانشناسان این برنامه نیز متعهد هستند که جلسات کاملا امنی را برگزار کنند.


آیا خدماتی که از این اپلیکیشن دریافت می‌کنم، کیفیت خدمات حضوری پزشکی و سلامت را دارد؟


نه تنها شما همان کیفیت را دریافت می‌کنید، بلکه این خدمات در بسیاری از مواقع می‌توانند باکیفیت‌تر هم باشند.



شماره تماس پشتیبانی ۲۴ ساعته: ۰۲۱۴۳۰۳۲۰۰۰


آدرس وبسایت: www.haal.ir


آدرس اینستاگرام: instagram.com/haal.official


تغییرات نسخه اخیر

ایجاد تغییرات در برخی بخش ها

تغییرات ظاهری

رفع برخی مشکلات


توسعه دهنده

مشورپ