لوگو تومن

تومن

4.2
تصاویر تومنتصاویر تومنتصاویر تومنتصاویر تومنتصاویر تومن

توضیحات

تومن؛ کیف پولی در تلفن همراه شما


اپلیکیشن تومن یک کیف پول آنلاین و پرکاربرد برای شماست. شما این کیف پول را گم نمی‌کنید، جا نمی‌گذارید و با استفاده از آن می‌توانید تجربه‌ای جالب در پرداخت‌های خود داشته باشید.


پرداخت آنلاین کرایه تاکسی:

پیدا کردن پول نقد و خرد برای پرداخت کرایه تاکسی در اغلب اوقات یک دردسر بزرگ است. با اپلیکیشن تومن می‌توانید خیلی راحت و به صورت آنلاین، کرایه تاکسی خود را پرداخت کنید. ‌این امکان، هم‌اکنون در شهرهای تهران، کرج، تبریز، شیراز و کرمان برای مسافران تاکسی فراهم است.


پرداخت آنلاین در فروشگاه‌ها:

در فروشگاه‌های مجهز به تومن، حتی اگر کیف پول خود را جا گذاشته باشید یا کارت بانکی همراه نداشته باشید، می‌توانید به راحتی با تومن، مبلغ خرید خود را پرداخت کنید.


عوارض طرح ترافیک و آلودگی هوا:

امکان استعلام و پرداخت آنلاین عوارض محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوا، در اپلیکیشن تومن میسر است. این امکان می‌تواند برای کاربران تهرانی بسیار پرکاربرد باشد و یک تجربه جالب را در پرداخت عوارض خودرو برای آن‌ها فراهم کند.


عوارض آزادراهی:

انتظار در هر صفی خسته‌کننده است، بخصوص اگر در سفر هم باشد. اتلاف زمان در صف پرداخت عوارض، جریمه دیرکرد و سایر دردسرهای پرداخت عوارض آزادراهی، با استعلام و پرداخت آنلاین عوارض در اپلیکیشن تومن، دیگر پیش نمی‌آید.


خرید بسته‌های اینترنت:

مشاهده و مقایسه بسته‌های متنوع اینترنت، به شما در انتخاب بهترین بسته کمک می‌کند. شما در اپلیکیشن تومن می‌توانید تمامی بسته‌های اینترنت سه اپراتور تلفن همراه را مشاهده و روشی سریع و آسان را در خرید بسته اینترنت تجربه کنید.


خرید شارژ:

سریع‌ترین شیوه خرید شارژ تلفن همراه را نیز در تومن تجربه کنید. رکورد ثبت شده خرید شارژ در تومن، تا به این لحظه 2 ثانیه است.


ما همواره برای شنیدن انتقادات و پیشنهادات شما آماده هستیم. تیم پشتیبانی 24 ساعته تومن، هفت روز هفته پاسخگوی سوالات شماست.


شماره پشتیبانی: 91007891 - 021

پست الکترونیک: info@tomanpay.net

وبسایت: www.tomanpay.net


تغییرات نسخه اخیر


  • اضافه شدن امکان دریافت کد تخفیف با معرفی تومن به دوستان


توسعه دهنده

تومن