لوگو Translate - Speak Translator

Translate - Speak Translator

تصاویر Translate - Speak Translatorتصاویر Translate - Speak Translatorتصاویر Translate - Speak Translatorتصاویر Translate - Speak Translatorتصاویر Translate - Speak Translatorتصاویر Translate - Speak Translatorتصاویر Translate - Speak Translator

توضیحات

اپلیکیشن Translate دیکشنری و مترجم گوشی آیفون شما است که از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند. دیگر زمان آن رسیده که دیکشنری‌های کاغذی و سنگین را فراموش کنید و از ابزارهای تخصصی مثل Translate – Speak Translator استفاده کنید و به سریع‌ترین روش ممکن انواع متون را برگردانید، اما یکی از ویژگی‌های مهم و جذاب این برنامه پشتیبانی از ترجمه صوتی است. شما به راحتی می‌توانید با زدن روی آیکون میکروفون و صحبت کردن، ترجمه انواع مکالمات را مشاهده کنید.

از دیگر قابلیت های جذاب این اپلیکیشن ترجمه آیفون، امکان ترجمه متن با استفاده دوربین گوشی می‌باشد، تنها کافیست دوربین گوشی خود را روی بخشی که میخواید ترجمه صورت بگیرد قرار بدهید، سپس به راحتی Speak Translatorمتن را برای شما ترجمه میکند.


امکانات و ویژگی‌های Translate – Speak Translator:


• تشخیص صدا به دقیق ترین شکل ممکن با استفاده از تکنولوژی Apple Speech Recognition

• ترجمه متنی بیش از 100 زبان زنده دنیا

• پشتیبانی از 41 زبان برای ترجمه صوتی

• امکان مشاهده تاریخچه فعالیت‌ها

• به اشتراک گذاری به شیوه‌های مختلف

• ترجمه با دوربین آیفون


اگر ندانستن زبان برای شما یکی از مشکلات بزرگ به حساب می‌آید، می‌توانید با دانلود و نصب برنامه Translate - Speak Translator از استور آی‌اپس، در هر جایی که باشید یک مترجم همراه رایگان داشته باشید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

SEAMOBI TECH PTE LTD