لوگو Tengami

Tengami

تصاویر Tengamiتصاویر Tengamiتصاویر Tengamiتصاویر Tengamiتصاویر Tengami

توضیحات

Tengami یک بازی ماجراجویانه است؛ این ماجراجویی در دل یک کتاب ژاپنی اتفاق می‌افتد. برای حل پازل‌ها و کشف اسرار، این دنیای کاغذی زیبا را تا کنید و ورق بزنید. نامزد جوایز: SXSW، IndieCade، SOWN، Develop


Tengami یک بازی کامل است که خرید درون برنامه‌ای و تبلیغات ندارد.


⋆ شگفتی‌های یک جهان تاشو را کشف کنید.


به سفری افسانه‌‌ای در دل ژاپن باستان، که از طریق جلوه‌های بصری خیره‌کننده، گیم پلی منحصر به فرد و موسیقی دلهره آور جان گرفته‌ است، بروید. جنگل‌های تاریک، زیارتگاه‌های متروکه و آبشارهای کوهستانی آرام را تجربه کنید و راز درخت گیلاس در حال مرگ را کشف کنید.


⋆اولین گیم پلی کتاب پاپ آپ


این یک کتاب نیست؛ بازی‌ای در دل کتاب است! Tengami شیوه بازی نوینی دارد. برای پیش‌روی در اعماق این مسیر رازآلود، قسمت‌هایی از این جهان را تا و ورق بزنید.


⋆ موسیقی متن گیرا.


موسیقی متن زیبا و بدیع از آهنگساز مشهور، دیوید وایز، ماجراجویی شما را غنی‌تر می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم از هدفون استفاده کنید.


⋆ اصیل و پیچیده


دنیای Tengami، به‌عنوان یک کتاب پاپ‌آپ سه بعدی تاشو، با فناوری کاملاً جدیدی که فقط برای این بازی ایجاد شده است، ساخته شده است. هر چیزی که در بازی دیده می‌شود را می‌توان در زندگی واقعی تنها با کاغذ، قیچی و چسب بازسازی کرد.


⋆iCloud و مرکز بازی


میزان پیشرفت در بازی میان همه دستگاه‌‌های شما همگام‌سازی می‌شود.


⋆چند زبانه


به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی برزیلی، ژاپنی، کره ای، چینی ساده شده، چینی سنتی، روسی، دانمارکی، سوئدی و ترکی موجود است.


تغییرات نسخه اخیر

Fix for occasional font flickering


توسعه دهنده

Nyamyam