لوگو ROOMS: The Toymaker's Mansion

ROOMS: The Toymaker's Mansion

5
تصاویر ROOMS: The Toymaker's Mansionتصاویر ROOMS: The Toymaker's Mansionتصاویر ROOMS: The Toymaker's Mansionتصاویر ROOMS: The Toymaker's Mansionتصاویر ROOMS: The Toymaker's Mansion

توضیحات

ROOMS یا اتاق ها یک بازی معمایی الهام گرفته شده از بازی های پازلی و platformers است. لوکیشن این بازی در یک عمارت بزرگ و پر پیچ و خم و دارای اتاق ها متعددی است که مانند قطعات یک پازل به هم متصل شده اند. شما باید با جا به جایی اتاق ها و محتویات درون آنها راهی برای خروج بیابید. همزمان با بازی شما و پیشرفت در مراحل بالاتر وسایل مختلفی معرفی میگردد که نحوه بازی و معماهای مطرح شده را پیچیده تر و چالش برانگیز تر خواهد کرد.

شما در این دنیای جادویی و پر از معما نقش دختری کوچک و بیگناه به اسم آنه را دارید که به طور اتفاقی در عمارتی گیر افتاده است. با گذر زمان و پیش رفتن بازی باید از پیچ و خم این عمارت جادویی گذر کرده و به دنیای بیرون راه پیدا کنید.

این بازی شامل 144 مرحله و 4 عمارت مختلف است.

هر عمارت دارای یک زیر زمین بوده که شما میتوانید از توانایی های ویژه خود مثل استفاده از تلفن همراه برای ارتباط برقرار کردن با دنیای بیرون، بمب گذاری یا جا به جایی همزمان تمامی اتاق ها استفاده کنید.


تغییرات نسخه اخیر

Touch the screen to fast-forward the restart animation!


Now you can SWIPE to move rooms!


Also, we fixed a few bugs


توسعه دهنده

Jonghwa Kim