لوگو Plants vs. Zombies™ Heroes

Plants vs. Zombies™ Heroes

تصاویر Plants vs. Zombies™ Heroesتصاویر Plants vs. Zombies™ Heroesتصاویر Plants vs. Zombies™ Heroesتصاویر Plants vs. Zombies™ Heroesتصاویر Plants vs. Zombies™ Heroes

توضیحات

بازی گیاهان علیه زامبی - Plants vs. Zombies برای iOS، از جمله بازی‌های خاطره انگیزی است که یا آن را روی دستگاه‌های مختلف بازی کرده‌اید یا بارها اسم آن‌ به گوشتان خورده است. این بازی جنگ بزرگی بین گیاهان و زامبی‌هاست و شما باید با زامبی‌های ترسناکی که به سمتتان می‌آید مبارزه کنید و با اسلحه‌ها و امکاناتی که در اختیار دارید آن‌ها را از بین ببرید.

شما می‌توانید برای نابود کردن زامبی‌ها از قهرمانان گیاهی خود استفاده کنید و با قدرت بیشتر آن‌ها را از بین ببرید. هر قهرمانی که انتخاب می‌کنید قدرت منحصربفرد خود را دارد و به همین دلیل است که شما باید از قهرمان‌های متفاوتی برای نابود کردن زامبی‌ها استفاده کنید و در هر مرحله با نیروی بیشتری آماده‌ی مبارزه شوید.


امکانات و ویژگی‌های بازی Plants vs. Zombies™ Heroes:


• افزایش قدرت تیم خود و استفاده از قهرمان‌ها

• آزمایش استراتژی‌های جنگی

• ساخت سد دفاعی برای مقابله با زامبی‌ها

• استفاده از تاکتیک‌های جنگی چند نفره


اگر شما هم می‌خواهید بار دیگر این بازی دوست داشتی را بازی کنید، حالا می‌توانید بدون نیاز به اپل آیدی بازی Plants vs. Zombies™ Heroes برای ایفون را از آی‌اپس دانلود کنید و از گیم پلی نوستالژی و جذاب آن لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر


  • It's time to kick some grass, Heroes! Whether you're playing as a plant or a zombie, our latest update comes with improvements to ensure you have a heroic experience each time you Battle! Thanks for updating.


توسعه دهنده

Electronic Arts