لوگو pay pod | پی پاد

pay pod | پی پاد

تصاویر pay pod | پی پاد تصاویر pay pod | پی پاد تصاویر pay pod | پی پاد

توضیحات

انجام امور مالی و پرداختی در چندین سال گذشته دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است و در حال حاضر اکثر مردم بخش اعظمی از کارهای بانکی، خریدهای غیرحضوری، پرداخت قبوض و اموری از این قبیل را با استفاده از گوشی های هوشمند خود و به صورت اینترنتی انجام می دهد.


یکی از اپلیکیشن های پرکاربرد جهت تسهیل و تسریع انجام طیف وسیعی از امور مالی شما برنامه «پی پاد» است که با استفاده از آن می توانید هر نوع تراکنشی از انتقال وجه تا پرداخت کرایه تاکسی را به سادگی و با لمس چندین گزینه انجام دهید و در هر کجا که هستید به یک کیف پول الکترونیکی معتبر و امن دسترسی داشته باشید.


شما می توانید برنامه پی پاد را برای گوشی آیفون خود به صورت مستقیم از سیب ایرانی دانلود و نصب نمایید و از خدمات مالی و پرداختی این اپلیکیشن استفاده کنید.

معرفی برنامه پی پاد


اپلیکیشن پی پاد به عنوان نرم افزار زیر مجموعه بانک پاسارگاد معرفی شده است که با مشارکت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد جهت تسهیل امور پرداختی شهروندان طراحی شده است؛


اپ پی پاد در واقع کیف پول الکترونیکی و هوشمند شما محسوب می شود که می توانید آن را به صورت آنلاین شارژ کرده و کلیه کارهای مربوط به حوزه پرداخت خود را به کمک آن انجام دهید.


با استفاده از این نرم افزار به راحتی و بدون اتلاف وقت می توانید خلافی اتومبیل خود را استعلام بگیرید و به طور مستقیم تمام آن را پرداخت نمایید و در کنار آن نیز هزینه های عوارض آزادراهی، پارک حاشیه ای و طرح ترافیک تهران را واریز کنید.


امکان خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنتی کلیه اپراتورهای همراه (همراه اول، ایرانسل، TDLTE ایرانسل، رایتل و شاتل) نیز از طریق همین پلتفرم امکان پذیر خواهد بود. شما می توانید با مشاهده فهرست کامل تعرفه ها، بسته و شارژ مورد نظر خود را خریداری کنید. با استفاده از قابلیت اسکن کد QR نیز قادر خواهید بود در فروشگاه ها یا تاکسی هایی که مجهز به این سیستم هستند تنها با بارکد پذیرنده و وارد کردن مبلغ، صورتحساب خود را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایید.


پرداخت کلیه قبوض آب، برق، گاز و تلفن با اسکن بارکد موجود بر روی قبض و یا وارد کردن شناسه آن امکان پذیر خواهد بود و می توانید به صورت مستقیم و یا کسر از موجودی کیف پول خود بدهی هایتان را تسویه نمایید.


از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی امکان شرکت در طرح های نیکوکاری است که با استفاده از آن می توانید نذورات خود را از طریق این درگاه ادا کنید و یا مبالغ دلخواه خود را برای کمک به نیازمندان به حساب موسسات هلال احمر، جمعیت امام علی (ع) و پیام امید واریز نمایید.

با پی پاد به کارت و حساب دیگران پول واریز کنید


از آنجایی که این اپ تحت پوشش بانک پاسارگاد قرار دارد، امکان انجام امور بانکی پرکاربرد همچون کارت به کارت و انتقال وجه به حساب دیگران در آن برای شما فراهم شده است. یعنی به راحتی می توانید به کلیه بانک های عضو شتاب با وارد کردن شماره کارت مقصد پول واریز نمایید. برای انتقال وجه به حساب دیگران نیز تنها کافی است شماره شبا شخص مورد نظر را وارد نمایید.


ویژگی های برنامه


رابط کاربری ساده و آسان


امکان پرداخت قبوض، خلافی خودرو کرایه تاکسی


خرید شارژ و بسته اینترنتی


امکان مشاهده ارزش سهام عدالت


شارژ کارت بلیت حمل و نقل عمومی (فعال برای شهر مشهد و قزوین)


پرداخت غیر مستقیم از طریق اسکن کد QR


انتقال وجه به کارت و شماره حساب


شرکت در طرح های نیکوکاری


خرید اشتراک آیو جهت تماشای آنلاین فیلم و سریال


بنابراین اگر به دنبال یک نرم افزار جامع و کاربردی در حوزه امور مالی و پرداختی هستید حتما برنامه پی پاد را بر روی گوشی خود نصب کرده و کیف پول الکترونیکی شخصی خود را همیشه همراه داشته باشید.


تغییرات نسخه اخیر