لوگو ++ Pandora: Music & Podcasts

++ Pandora: Music & Podcasts

تصاویر ++ Pandora: Music & Podcastsتصاویر ++ Pandora: Music & Podcastsتصاویر ++ Pandora: Music & Podcastsتصاویر ++ Pandora: Music & Podcastsتصاویر ++ Pandora: Music & Podcastsتصاویر ++ Pandora: Music & Podcasts

توضیحات

برنامه آیفون Pandora مخصوص گوش دادن به رادیو، پادکست و موسیقی است که می‌توانید به راحتی با جستجو، انواع محتوای صوتی دلخواهتان را پیدا کنید و به آن‌ها گوش بسپارید. خواننده مورد علاقه خود را پیدا کنید و آخرین و بروزترین آثار او را گوش کنید ولذت ببرید. در این برنامه هر سبک آهنگی را می‌توانید پیدا کنید از سبک رپ و پاپ گرفته تا سبک کانتری، همه و همه را در پاندورا می‌توانید پیدا کنید.


شما در همه جا به راحتی می‌توانید از این برنامه استفاده کنید، در سفرهای جاده‌ای، در ماشین، در خانه و یا هر جای دیگر. استفاده از پاندورا بسیار ساده و راحت است چراکه فضای کاربری حرفه‌ای و ساده‌ای دارد. دسته بندی‌های موجود در برنامه باعث شده تا بتوانید به سادگی به محتوای صوتی دلخواهتان دست پیدا کنید و مطابق با سلیقه خود پادکست، موسیقی و یا رادیوی مورد علاقه خود را پیدا کنید. در این برنامه پیشنهادات طبق سلیقه شما ارائه می‌شوند و با این امکان شما روز به روز محتوای بیشتر و بهتری را در دسترس خواهید داشت.


برنامه Pandora را برای آیفون دانلود و نصب کنید تا با دریایی از محتوای بروز صوتی مواجه شوید. با دانلود این برنامه از آی‌اپس بدون دردسرهای اپل آیدی و به راحتی از این اپلیکیشن استفاده کنید و لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر

Bug fixes and feature improvements to reduce crashes and improve your overall listening experience.


توسعه دهنده

Pandora Media, Inc.